اگر با بیدار شدن در صبح مشکلی دارید ، پس باید قید متد های رایج امروزی را برای بیدار شدن بزنید. همه ما دوست داریم که دکمه snooze را هرصبح بارها بفشاریم . اما هرکسی بالاخره باید سرش را از روی بالشت بردارد و روز را شروع کند . بیدار شدن در صبح زود ، خود یک چالش بزرگ است و مطمئنا هشدار ساعت آخرین چیزی است که باید شما را اذیت کند .

 از من به شما نصیحت : دکمه snooze را فشار دهید و رویاهای شیرین ببینید .

Clocky

این ساعت چرخدار برای بیدار کردن شما وظیفه ایجاد رعب و وحشت در خانه را دارد . یعنی زمانی که شما در حال رویا دیدن هستید ، زمانی که وقت بیدار باش برسد ، مجبور هستید برای فشار دادن دکمه snooze آن را دنبال کرده و این دوست کوچک از دست شما فرار می کند .

 

Puzzle Alarm Clock

این ساعت در ظاهر شبیه اسباب بازی نباید دست کم گرفته شود . چون زمانی که وقت بیدار باش برسد ، قطعات پازلی را به اطراف پرتاب می کند و شما مجبورید برای خاموش کردن آن اتاق را بگردید و بعد از پیدا کردن قطعات آن ها را در جای درست خود بگذارید .

Snuz 'n' Luz

این ساعت در ظاهر بشر دوست به این صورت شما را از خواب ناز بلند می کند که با هر بار فشردن دکمه snooze ده دلار از حساب شما به یک خیریه کمک می کند . پس دفعه بعد که می خواهید این دکمه را فشار دهید خوب فکر کنید .

 

Blender Clock

ساعت مخلوط کن ، بله ساعتی که با صدای وحشتناک مخلوط کن شما را از خواب بیدار می کند ، مغز شما را منفجر می کند و شاید برای همیشه دچار میگرن بشوید .

 

Clockman Talking Clock

ساعت سخنگو که از زمانی که بیدار می شوید و می خواهید به سر کار بروید با شما در همه زمینه ها صحبت می کند . البته که بیرون کشیدن شما از رخت خواب اولین کار اوست و هیچ وقت متوقف نمی شود .

Dumbbell Clock

ساعت دمبلی ، این ساعت هیچ وقت خاموش نمی شود مگر اینکه 30 بار دمبل بزنید !

 

Helicopter Clock

اگر تا الان از تکنولوژی نترسیده بودید ، حتما از این شی پرنده ی سرگردان نابودگر متعلقات موجود در اتاق خواهید ترسید . او شما را تعقیب می کند تا زمانی که خانه را ترک کنید .

Laser Target Clock

بیدار شدن در صبح با صدای بوق های پیوسته و وحشتناک یک ساعت چندان خوشایند نیست، درست همان کاری که این ساعت انجام می دهد و شما برای خاموش کردن آن باید دقیقا به هدف شلیک کنید .

 

Sonic Boom Alarm Clock

هیچ چیز بهتر از این نیست که با صدای بوم بوم بلند و انفجاری یک ساعت از خواب صبح بیدار بشوید و فکر کنید که به شما حمله شده است !

 

Ejector Bed

برای کسانی که دنبال روش های قرون وسطی ای برای بیدار شدن هستند ، این ساعت پرتاب کننده ، ساعت مناسبی است ، فقط مطمئن شوید که جایی نرم برای فرود آمدن دارید !

 منبع : mashable.com