افرادی زیادی را می بینم که می خواهند وارد بازار بورس بشوند ولی پولی ندارند . این دقیقا چیزی است که من اول راه بودم . مربی نداشتم ، برنامه های مجازی بورس را هم نداشتم تا بتوانم یک الگوی مناسب برای کار خودم تهیه کنم . سخت کار کردم و برنامه ریزی داشتم ، در اینجا به سه نکته مهم در بازار بورس اشاره می کنم :

 از منابع آموزشی رایگان بهره بجویید

فیلمها ، وبلاگها و منابع عالی و زیادی برای کمک به شما برای شروع کار بورس وجود دارد . من 100 ها ساعت فیلم در رابطه با بورس دیده ام . همه رایگان هستند . با دیدن این فیلم ها مطمئن باشید که خیلی بهتر از کسانی خواهید شد که با پول زیاد وارد بورس می شوند و برا ساس اطلاعات پولی ای که قبلا به دست آورده اند کار خود را آغاز می کنند . دوست داشتم به شما نشان بدهم که در آغاز کار چه قدر مطالعه می کردم تا اینکه چشمانم قرمز می شد . با پیشرفت چشمگیری که امروز اینترنت داشته است ، شما با محدودیت کمتری نسبت به 15 سال پیش و منابع بیشتری، می توانید کار خود را آغاز کنید .

یک حساب بورس تمرینی برای خود باز کنید

اگر تا کنون پولی ندارید که کار را آغاز کنید ، حداقل یک نرم افزار بورس مجازی نصب کنید و با آن تمرین کنید . سایت هایی هستند که به شما این اجازه را می دهند تا حساب تمرینی باز کنید ، در آنجا از شما امتحان گرفته می شود ، استراتژی های مختلف را امتحان می کنید . ولی همه این کارها را با ریسک پایین انجام دهید . در زمان تمرین ، سهام ها قرینه کاملی از سهام های دنیای واقعی نیستند ولی به شما کمک می کنند که یاد بگیرید که چگونه جستجو کنید و نتایج خود را عملی سازید .

سود سهام خود را ذخیره کنید و به زودی آن را خرج نکنید

اگر پول کمی دارید ، سعی کنید که با سهام های ارزان شروع کنید و در تلاش باشید که با همان مقدار پول سود کنید و از خرید بیش از حد سهام خودداری کنید و میزان سود خود را به حد قابل ملاحظه ای برسانید .

زمانی که توانایی داشتن یک مربی را داشتید ، هرچند با هزینه ولی از او کمک بگیرید ، تا از اشتباهات احمقانه و از دست دادن های بی جهت ، اجتناب کنید و به مرور زمان پیشرفت کنید .


منبع :

http://www.entrepreneur.com/us