تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا برخی از مردم خیلی موفقند ؟ یک ایده خیلی خوب ، انگیزه ، پشتکار و کمی هم شانس ، اما بیشتر انسان های موفق عادت های مشترکی دارند . در اینجا به 5 عادت مشترک این افراد اشاره می کنیم که به آنها کمک می کند که همیشه بهترین باشند .

انسان های پولدار تمرکز می کنند

  Ray Dalio ، سرمایه گذار شرکت  Bridgewater Associates  در سال 2013 به  The Huffington Post  گفت که تمرکز کردن بیشتر از هر چیز دیگری عامل موفقیت من بوده است . نه تنها دالیو بلکه بسیاری از آدم ها موفق دیگر ، تمرکز را از موارد موثر در موفقیت خود دانسته اند . پس به بدن خود اهمیت بدهید ، ریلکس کنید ، ورزش کنید و غذای سالم بخورید و خواب کافی داشته باشید .

 انسانهای پولدار سحرخیزند

افرادی مثل  Richard Branson  و Jack Dorsey  ، به این معروف هستند که صبح زود از خواب بیدار می شوند . این چگونه به موفقیت آنها کمک کرده است ؟ آنها صبح خود را زودتر از دیگران آغاز می کنند و پاسخگوی افراد هستند ، ورزش می کنند و زمانی را با خود خلوت می کنند . سحرخیزان انسان های خوشحالی هستند و بسیار فعال و پرانژی اند .

 انسانهای پولدار با دیگران در ارتباطند

انسانهای موفق با انسان ها در ارتباطند ، این به آنها کمک می کند که اطلاعات و شانس خود را برای بدست آوردن یک شغل بالا ببرند . بر اساس مطالعات این گونه ارتباطات به خلاقیت بیشتر کمک می کند . آنها اغلب کمتر از چیزی شکایت می کنند و تلاش می کنند که صادق تر و همدل تر باشند .

انسانهای پولدار سخت کار می کنند

چیزی که یک انسان موفق ، استارت آپ و یا یک کارآفرین به آن نیاز دارد این است که سخت تلاش کند و در طول هفته ساعات کاری بالایی را داشته باشد .

انسانهای پولدار می دانند که چه موقع نه بگویند

به قول Warren Buffett ، فرق بین انسان های موفق و انسان های واقعا موفق این است که تقریبا همیشه و به همه چیز نه می گویند . یک آدم موفق این را می داند که به هرکاری که باعث اتلاف وقت می شود باید نه گفت . اگر آنها به هرکس و یا هرچیزی بله بگویند ، به کارهایی که برنامه دارند  انجام دهند نخواهند رسید .       

ادامه در پست بعد ...                                            

منبع :

  http://www.entrepreneur.com