چشمان خود را ببندید و تصور کنید که اگر هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد، زندگی شما چگونه خواهد بود؟ چگونه زندگی خواهید کرد؟

در محیطی دلخواه که همیشه آرزویش را داشته اید با تمام امکانات و شرایط ایده آل خود را تصور کنید. کم کم با این تمرین ساده، میلیاردر درونتان شکل می گیرد و هویت آن نمایان شود، فقط دقت داشته باشید که حداقل ۲ دقیقه باید بر روی این تصور تمرکز کنید.

این “من ثروتمند ” همان میلیاردر درونتان است که سال ها منتظر است تا شما او را صدا کنید و هر چه برای ثروتمند شدن می خواهید از او بپرسید.

این “میلیاردر درون” روش خودتان را برای حل مشکلات مالی به شما پیشنهاد می دهد.چگونه؟

پس وقت تلف نکنید و کاغذ و قلمی را برداشته و شروع کنید.لازم نیست به خود فشار بیاورید، با آرامش کامل و تصور آنکه تمام ریسمان های محدودیت را پاره کرده اید ، از “میلیاردر درونتان” سوال کنید و منتظر جواب باشید. مانند آنکه با فردی در حال گفتگو هستید، با درونتان ارتباط بر قرار کنید.

شاید این طور شروع کنید:

(من): سلام به میلیاردر درونم، خوبی؟

(میلیاردر درونم) : مرسی، چه عجب یادی از من کردی؟

- می خوام یک مقاله بنویسم و از تو بگم، نظرت چیه؟

- خوبه، بازم بگم! چه عجب یکی یاد ما افتاد!

- نظرت درباره اینکه می خوام میلیاردر بشم چیه؟

- خب، شروع کن، معطل چی هستی؟

- از کجا شروع کنم؟

- از خودت بگو، بنظرت چه توانایی هایی داری که میشه ازش پول درآورد؟

بگویید و بشنوید! با خود خلوت کنید.

مطمئن باشید جواب همه سوال ها و نسخه های عجیب در درون شما به یادگار گذاشته شده است.

اگر دنبال راز پیشرفت هستید، نمی خواهد صدها کتاب و فیلم را بگردید، همین میلیاردر درون است که منتظر است بسیاری چیزها را به  شما بگوید، فقط باید به او فرصت دهید و اعتماد کنید.

“میلیاردر درونتان” گاهی می شود حس ششم، حس میلیاردریتان که وقتی یک تصمیم مهم اتصادی را می خواهید بگیرید، این بار نه با کاغذ و قلم که در درونتان به حرف می اید و ندا می دهد که ” آی خود عزیزم، این کار را بکن و این ریسک را نکن…”

تا حالا چندبار شنیده اید که می گویند” آدم های پولدار گویا بو می کشند و همیشه در جایی که سودی نهفته است ، به موقع حاضر می شوند؟”

باید گفت بله، بو می کشند زیرا آن ها “میلیاردر درونشان” را از خواب بیدار کرده و به او اعتماد دارند و این حس است که همیشه راهنمای آنها برای پیشرفت اقتصادی است.


ادامه ی مطلب را در لینک زیر بخوانید :

http://unc-co.ir/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1-%D8%B4/