همیشه لیست را همراه خودتان نگه دارید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار من همیشه احساس می کنم چیزی را فراموش می کنم.وقتی  من این لیست همیشه همراه خودم نگه دارم می توانم ببینم چه کاری باید انجام شود. و هر کاری را که انجام دادید یک خط  با خودکار روی آن بزنید این کار به آرامش شما کمک خواهد کردهیلاری جنگا، موسس و مدیر عامل Trunkettes.

درباره ی دلیل اینکه چرا شما کارتان را دوست دارید فکر کنید.

همیشه سعی کنید به خودتان یادآوری کنید چرا شما کسب وکارتان را شروع کردید.برای مثال خودم را فرد خلاقی دیدم و کسب وکارم را آغاز کردم چون هر کسب وکار با بسیاری از مشکلات در طول مسیر روبه رو می شود  بنابراین چاره ی کار خلاقیت چون خلاقیت یک دلیل منطقی نیست و برای همین می تواند همه مشکلات را دور بزند. وقتی در شرایط کاری غرق می شود نقاط قوت و مثبت کارتان را که قبلا داشته اید به خاطرآورید  به خاطر آوردن چیزهای مثبت به شما آرامش می دهد.

آلوارو د عیسی، بنیانگذار رنگ لاتین

از دفتر کاریتان خارج شوید.

از دفترتان خارج شوید و یک هوای تازه استشمام کنید به ساحل دریا بروید در ساحل قدم بزنید جایی بنشینید و به دریا نگاه کنید نگاه به دریا باعث آرامش روح و روان شما خواهد شد . در خیابان های شهرتان قدم بزنید این ها تمرین خوبی هستند که از یک روز پرتنش و کاری خلاص شوید. آیلین ماکوس، مدیر عامل شرکت Coyuchi

وقت خود را با بچه ها بگذارنید.

من به عنوان یک کارآفرین مشغول به کار هستم .ولی وجود  بچه های من باعث شده من به اونها هم توجه کنم چون باید بتونم بین کار و خونوادم تعادل ایجاد کنم تا موفق باشم . با بچه ها بودن شادی را برای شما به همراه خواهد داشت.بازی کردن با کودکان شما را از فکر کاریتان بیرون می کند. علی موجر، بنیانگذار CozyBug

آیا چیز غیرمرتبط با کارو میدانید؟

گاهی اوقات کارآفرینان برای عوض کرن روحیه شان ، افزایش کارایی فعالیت کاریشان و سلامتی مغزشان باید کارهایی که مربوط به کسب وکارشان نمی شود انجام دهند مثلا " یک فیلی ببینند بازی ویدیویی انجام دهند در مسابقات ورزشی اگر علاقه مند هستند شرکت کنند همه ی اینکارها برای عوض کردن روحیه تان توصیه می شود. کریگ کرافرت

سفر طولانی داشتن

من در طول هفته پیانو میزنم ورزش می کنم و فیلم میبینم اما واقعا باید برای سلامتی ذهنم کار دیگری هم انجام بدم که مفید باشه.اما بهترین راه این است که افکار خلاقانه تان استفاده کنید و از زندگی تکراری تان خارج شوید و راه های دیگر برای عوض کردن روحیتان انجام دهید. جولی رز، بنیانگذار و رئیس جمهور.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/5789-entrepreneur-restore-sanity.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.