برای تبدیل شدن به یک فرد موفق تا به حال چه کار کرید ؟

آیا می دانید انجام چه کارهایی شما را ثروتمند می کند؟

اگر پاسخ سوالات بالا را نمی دانید نگران باشید ما در اینجا قصد داریم نکاتی را برای شما ذکر کنیم که در موفقیت و ثروتمند شدن تاثیر فراوانی دارد.اگر نمی دانید باید از کجا شروع کنید به شما توصیه می کنم این مقاله را تا آخر دنبال کنید.برای شروع باید کمی عادت زندگی خود را تغییر دهید مثلا به جای اینکه خود را سرگرم ورزش و تلویزیون همیشه کنید توصیه می کنیم وقت خود را صرف خواندن کتاب و انجام سخرانی کنید.انجام عادت های جدید باعث می شود شما اعتماد به نفس بیشتری کسب وکنید و زندگی شما کلا تغییر کند و شاهد تغییرات مثبتی در زندگی باشید.

در ادامه 10 عادتی که شما را میلیونر می کند برای شما ذکر می کنیم.

استفاده از واژه های ساده

چگونه پیام خود را به همه انتقال می دهید؟افراد میلیونر می دانند چطور پیامشان را در ساده ترین شکل انتقال دهند.آن ها کلمات خود را با دقت و با معنای عمیقی که دارند استفاده می کنند.من شخصا" هر روز فرهنگ لغت را مطالعه می کنم ولی هرگز تلاشی نمی کنم تا از آن کلمات حتما" استفاده کنم.افرادی که به راحتی صحبت می کنند از روابط اجتماعی بالاتری برخوردار هستند.خیلی از افراد در تقویت مهارت های اجتماعی خود تنبل هستند ولی میلیونرها سعی در بهبود مهارت ها و روابط اجتماعی با دیگران هستند و دنبال راه های آسون تر برای صحبت های شفاهی یا کتبی هستند.

افکار قدیمی را رها کنید.

قبل از این که شما بتوانید با چیزهای جدید روبرو شوید باید هر چیز قدیمی را رها کنید.اگر شما می خواهید یه ماشین یا خانه جدید بخرید پس باید دنبال ماشین جدید و خانه جدید باشید.اگر شما می خواهید به طرز فکر مثبت برسید باید افکار قدیمی را کنار بگذارید. عادت های منفی خود را با عادت مثبت جایگزین کنید . بعد از مدتی شاهد همه اتفاقات جدید در زندگی تان خواهید بود افکار مثبت خوبی های این کائنات را به خود جذب می کند تصور کنید فقط اتفاقات خوب در زندگی تان رخ دهد چقدر عالی خواهد بود.

"اگر عملی را بارها و بارها انجام دهید آن عمل تبدیل به عادت خواهد شد. ارسطو"


برای هر روزتان هدفی داشته باشید.

هر روز اهدافتان را بر روی کاغذ بنویسید. کم کم این کار به یک عادت برایتان تبدیل می شود.سعی کنید برنامه ریزی مالی برای هر روزتان انجام دهید  .وظایف و برنامه هایتان را دقیق مشخص کنید .این کار باعث می شود شما هر روز وقتی از خواب بلند می شوید بدانید دقیقا" قرار است چه کاری برای همان روز انجام دهید و انجام این کار و سردرگم نبودن باعث می شود از استرس هایتان کم کنید.

وقتی شما اهداف روزانه تان را یادداشت می کنید می توانید اهدافتان را الویت بندی کنید و کار بسیار مهم را در اول وقت انجام دهید.اگر شما در ذهنتان فکر می کردید می توانید  به اندازه 100 دلار کار کنید الان با نوشتن اهداف و انجام این کار به اندازه 100 دلار فعالیت انجام خواهید داد. چون شما با انجام این کار می توانید فعالیت های سودآور را مشخص کنید و به دست آوردن این سودها و جمع شدن آن ها یعنی اینکه دارید میلیونر می شوید.

کارتان را با عشق انجام دهید.

این جمله بسیار عجیب است که خیلی از مردم می گویند کسب وکار با لذت هیچ گاه همراه نخواهد شد و این ادعا پوچ است.وقتی که کار خود را با عشق و لذت انجام دهید به معنای واقعی از زندگی لذت خواهید برد .زندگی فقط رسیدن به هدف نیست بیشتر لذت در مسیر رسیدن به هدف است  پس از مسیر زندگیتون لذت ببرید.وقتی زندگیتات بر پایه صداقت باشد  رشد خواهید کرد به شهرت خواهید رسید پس هیچ گاه شهرت خود را در معرض چیزهای بی ارزش قرار ندهید.تا همیشه در اوج قرار بگیرید و بدرخشید.

تصمیم گیری کنید

هر چقدر بیشتر در زندگی تصمیم بگیرید بیشتر موفق خواهید شد.یکی می تواند یک دو جین تصمیم در روز بگیرد و دیگری 100 تصمیم در روز بگیرد.فردی که بیشترین تصمیم را می گیرد برنده است حتی اگر خیلی از تصمیم ها منجر به شکست شود.

به هر حال بیشتر مردم از گرفتن  تصمیم های بحرانی می ترسند و چون می ترسند مانع موفقیت آن ها می شود. در نتیجه خیلی از فرصت ها را از دست خواهید داد.

بنابراین سعی کنید همیشه تصمیم بگیرید حتی اگر مطمئن نیستید موفق خواهید.

سوال بپرسید

بسیاری از مردم تصور می کنند پاسخ سوالات را می دانند.و جواب های پیش فرض افراد مانع از داستن حقیقت خواهد شد. در واقع با شما با پرسیدن سوال  می خواهید مسیرتون را به طور شفاف پیدا کنید.

برای اینکه میلونر شوید به سوالات شما پاسخ داده نخواهد شد.اگر می خواهید حقیقت را دریابید باید تحقیق و جستجو کنید.بسیاری از مردم مایل نیستن که سوالات خود را بپرسند چون از مواجه شدن با واقعیت می ترسند.و همین طور پرسیدن سوال آن ها را وادار به تفکر و زحمت زیادی می کند.به همین دلیل از پرسیدن سوال خودداری می کنند.


به یک استاد تبدیل شوید.

در دنیای امروز و در عصر فناوری اطلاعات  هر روز شاهد برنامه ها و نرم افزارهای جدید توسط برنامه نویسان هستیم .ما در عصری زندگی می کنیم که باید توانایی یادگیری انواع کارها و کار کردن با انواع نرم افزارها را یاد بگیریم .امروزه افرادی که توانایی فنی انجام کارها را دارند برنده هستند. و این افراد برای اینکه همیشه موفق بمانند باید همیشه خود را به روز نگه دارند .در دنیای امروز اطلاعات و دانش قدیم چندان به کار نمی آید .

ظاهرتان را آراسته کنید.

به وضع ظاهرتان توجه کنید و همچنین از عادات بدی مثل مواد مخدر ، دخانیات و الکل اجتناب کنید.شما به راحتی می توانید با تغییرات جزیی ظاهر خود را زیباتر کنید.

پوشیدن لباس مناسب نه لزوما گران قیمت و استفاده از لوازم آرایشی برای خانم ها آن ها را جذابتر می کند.و فرصت جذب بیشتر افراد را فراهم کردید و بهترین روش برای تبدیل به میلیونر شدن است.

انجام کارها با حداکثر توان

تنها عنصر موفقیت است که شما می توانید  کنترل کنید تلاش تان است.اکثر مردم حداقل تلاش را انجام می دهند ولی انتظار نتایج بیشتری هستند.به جای کاهش مسئولیت ها ،میلیونرها راه های بهتری برای رسیدن به اهداف پیدا می کنند.

به تازگی بیش از سه فوت برف باریده بود و به تلاش فوفق العاده ای نیاز بود که برف از زمین پاک بشود .همسایه ی من به من توجه می کرد که ببیند من چه کاری انجام می دهم. او از من پرسید آیا به بیرون خانه نمیروی که با بیل برف را از روی زمین برداری .من هم گفتم نه . من به کسی سپردم این کار را برایم انجام دهد.با این کار شما تمرکزتان را روی کارهایی که استعداد انجام آن ها را خواهید داشت می گذارید و بهره وری کار و در نتیجه ثروت شما افزایش خواهد داشت.

پیروی کردن از قانون "حاکمیت 500 نفر"

در اوایل کسب وکار من تلاش زیادی برای به دست آوردن مشتری می کردم ولی مفهموم" حاکمیت 500 نفر" زندگی من را تغییر داد.در واقع این عادت به من آموخت که اگر بخواهم یک میلیونر شوم باید به طور مداوم به حداقل 500 نفر در هر ماه از طریق تلفن یا ایمیل پاسخ دهم.

خوشبختانه راه های زیادی برای به دست آوردن  یک لیست از اطلاعات تماس وجود دارد.در ابتدا شما باید تحقیق و جستجو کنید که متوجه شوید نیازهای مهم افراد چه چیزی است.وقتی توانستید مطابق با نیاز آن ها محصولی را ارایه کنید خود به خود آن ها به شما اعتماد خواهند کرد و ایمیل  و شماره تماس شان را در اختیارتان قرار خواهند داد.

عادات خوب به اندازه ی عادات بد اعتیاد آورند.اگر عادت خوبی را شروع کردید سعی کنید آن را حفظ کنید. اگر یک فرد به طور متوسط 6الی 10 عادت خوب را در خودش تقویت کند به این معنی است که 6 الی 10 عادت بد و قدیمی کنار رفتند.

منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/269952