Spatch

Spatch

این وب سایت یک برنامه تجزیه و تحلیل ایمیل هاست که به وسیله طراحی ساده و جذابی که دارد به شما کمک می کند تا به راحتی ایمیل های خود را فرستاده و کارهای لازم را انجام دهید.اگر ایمیلی  بنویسید لازم نیست نگران آن باشید که دفعه بعد هم دنبال آن بگردید خود برنامه آن را طبقه بندی می کنند. مانند دیگر وب سایت های کاربردی طراحی ساده ای دارد که بیان کننده سادگی و راحتی کار با این اپلیکشن است.

Pubble

Pubble

وب سایتی برای فروشندگان جهت پرسش و پاسخ به سوالات مشتریان محصولاتشان است یا از طریق ساخت اکانت در خود این اپلیکیشن یا از طریق اکانت توییترشان می توانند از این برنامه استفاده کنند و جداگانه به سوالات مشتریان پاسخ دهند.در طراحی قالب این سایت از زمینه تیره  و طرح هایی از لندن و مردم در حال جنب و جوش  استفاده شده و نوشته های نورانی سفید استفاده شده است.

Lingvist

Lingvist

وب سایتی برای یادگیری زبان های خارجی با سرعتی ده برابر حالت عادی است که فعلا در نسخه بتا و رایگان ارایه می شود و در حال تکمیل و توسعه است.طراحی ساده و سبز رنگی دارد .با خریدن نسخه اصلی ویژگی های بیشتری هم به آن اضافه می شود.

Zzish

Zzish

وب سایتی برای ناشران و موسسات آموزشی برای ساخت اپلیکشن هایی برای سرویس های آموزشی خود و معرفی آن به دیگران برای آمورش آنلاین است .این وب سایت از رنگ بنفش برای زمینه اصلی طراحی وب سایت و آیکون های زیبا و ویدیو های زیبایی برای معرفی به کاربرانشان استفاده کرده است.

Shortcut

Zzish

سرویس و اپلیکشنی برای تجارت آنلاین شرکت ها و جلسات است که به کاربرانشان  اجازه می دهد هنگامی که در جلسات یا میتیگ ها یا کنفرانس ها هستند از جایی که نشسته اند غذایی که می خواهند یا دیگر نیاز هایشان را به مسولین سفارش بدهند. در واقع نوعی مهماندار آنلاین است که به برگزاری هرچه بهتر استارتاپ ها کمک می کند.وب سایت این اپلیکیشن eatinmyseat.com  است و با طراحی تمام صفحه و جذابی که  دارد علاوه بر جذاب بودن برای کاربران  به برگزاری هرچه بهتر میتینگ ها  و اتفاقات  نیز کمک می کند.

Cruise

Cruise

اولین استارتاپی است که  از راننده خودکاردر اتوبان  استفاده می کند و  به روی وسایل نقلیه نصب  می شود و به راننده کمک می کند تا هوشیار باشد و همواره در فاصله امنی با ماشین مقابل باشد.از طریق سنسورهای خاصی عمل کرده و در حال حاضر فقط در اتوبان های کالیفرنیا قابل دسترسی است.طراحی متناسب با محتوای سایت دارد.

Satellogic

Satellogic

استارتاپی در ارژانتین می خواهد ماهواره هایی را به مدار های نزدیک به زمین بفرستد چیزی که این شرکت در صفحه رسمی خودشان درباره این طرح می گویند این است که :

"ما می خواهیم تصویری دقیق از زمین و فعالیت هایی که بروی آن صورت می گیرد از فعالیت های تجاری تا سلامت عمومی را هر چند دقیق یکبار مخابره کنیم.طرح ما قطعا بازخوردها و فواید فراوانی خواهد داشت."

آن ها تاکنون 3 ماهواره به مدار زمین فرستاده اند . پس زمینه طراحی سایت هم تصویری از زمین است که توسط ماهواره که پرتاب شده گرفته شده است.

BlockScore

BlockScore

استارتاپی برای جلوگیری از دزدی هویت  با حفظ مدارک شخصی است که با استفاده از بک گراند نقشه شهری با رنگی آبی نوشته ای سفید و روشن  حس امنیت را به کاربر القا می کند.

TapSense

TapSense

یک استارتاپ تبلیغات تبادل تلفن همراه است که در سال 2011 ساخته شد.طراحی سایت به صورت اسلاید است و با پایین آمدن در صفحه عکس بیشتری بارگذاری می شود.حتما به این یکی سر بزنید.