شما موفقیت را چطور معنی می کنید؟ و چطور آن را اندازه گیری می کنید؟ همه ی ما تعاریف متفاوت از موفقیت ، اهداف متنوع  و شیوه های مختلف برای دستیابی به این اهداف داریم.برای کارآفرینان موفقیت می تواند درباره ی هرچیزی باشد.از کسب مقدار زیادی پول برای دستیابی به تعادلی بین کار و زندگی باشد. جشن های زیادی هم وجود دارند وقتی شما صاحب کسب وکاری می شوید.در اینجا 16 روش مختلف از تعریف موفقیت با توجه به کارآفرینان وجود دارد.

شماره ی 1: وقتی که شما شکست خوردید و با درب بسته روبرو شوید کاری که شما در این وضعیت انجام می دهید موفقیت را اینجا با کاری که شما انجام می دهید اندازه می گیرند.به خاطر اینکه نفس می کشید و به خاطر اینکه این فرصت ها به شما داده شده است قدر دان  و سپاسگذار باشید.

کریستین آمر گفت : موفقیت الهام بخش برای نسل بعد است و محبت و عشق  را مثل موجی به جهان اطراف ارسال می کند و آن یک مکان بهتری ایجاد می کند.

شماره 2: راس سیموندزگفت :تعریف من از موفقیت توانایی از خواب بیدار شدن در صبح و به رختخواب رفتن در شب و انجام کارهایی است که من آن ها را ترک کرده ام و به چالش کشیده شده را در طول روز انجام دهم می باشد.بنابراین موفقیت لذت بردن در هر لحظه است.

شماره 3: نیک آندارکو بنیانگذار  HIBR  گفت: من فکر می کنم ساده ترین راه برای اینکه بفهمید آیا یک کارآفرین موفق هستید این است که از خود بپرسید که شما در حال حاضر چه آرزویی دارید؟ اگر شما در حال انجام کاری باشید  و خوشحال باشید شما فرد موفقی هستید من فکر نمی کنم این خیلی پیچیده باشد.

شماره 4: ناندیتا گودبال مدیرعامل و موسس گفت: به عنوان یک کارآفرین و نویسنده ی کسب وکار کوچک معتقدم موفقیت زمانی است که مشتریان محصولات ، برند و انتخاب شما را قبول دارند.قابلیت اطمینان و مرافبت از مشتری ضروری هست.


شماره 5:  نیک نیهاش گفت :من موفقیت در کسب وکار را به عنوان یک ماده ای می دانم که می تواند به روش مثبت در زندگی آدم ها تاثیرگذار باشد.اگر شما به تعداد زیادی از مردم کمک کنید پول بزرگی نمی شود.

شماره 6: تینا فیچ :موفقیت این است که شما یک محصول را بدون عیب بسازید که ارزش اجتماعی را به بازار اضافه می کند  و دارای تاثیر اجتماعی گسترده تری است.

شماره 7:  توری لوین گفت : تعریف من از موفقیت به عنوان یک متخصص در زمینه ی خودم  داشتن انعطاف پذیری ، زمان و پول کافی برای زمانی که من نیاز دارم  می باشد.

شماره 8:  کریستیانو فرارو مشاوره گفت :موفقیت یک عمل آزادی و الهام بخش در درون شما است که شما را هیجان زده کرده است.شما احساس شادی می کنید از این که می دونید در بهترین مسیری که برای خودتان تعریف شده است حرکت می کنید.

شماره 9 :    لیز مک میلان، مدیر عامل شرکت، Dictionary.com احساسی که شما دارید در پایان روز با یک حس غرور می روید و شما خودتان را تحت فشار قرار می دهید تا هر کاری که شما می خواهید انجام دهید.علاوه بر این اگر من به چیزی دست یابم که دیگران نتوانسته اند این هم موفقیت است.

شماره 10 :    گیب گریفونی، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران، روفوس آزمایشگاه موفقیت داشتن یک تیمی است که ماموریت مشابه شما را ندارد اما شکست های خود را قبول دارد.

شماره 11: ایرینی اسکلوسر، مدیر عامل و موسس، Chuzموفقیت برای من یک حالت به هم پیوسته است که شجاعت تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت در جهت مثبت و تاثیر شور و شوق برای دنبال کردن رویاها می باشد و از شکست ها هراس و ترسی ندارد. از نقطه نظر مالی سرمایه ابزاری برای رسیدن و حرکت رو به جلو است و هدف نهایی نیست.


شماره 12: جان ترنر گفت : موفقیت بهتر است هم از نظر پیشرفت و هم در درون شما باشد و در پایان روز از شما آغاز شود.

شمار 13:   نیدل توماس گفت:تعریف من از موفقیت داشتن زندگی متعادل است.این موفقیت نیست اگر من پول داشته باشم ولی هیچ رابطه ای با خانواده نداشته باشم.من باید به موفقیت خودم را توجه کنم.

شماره 14: دینا بایکویتز گفت :تعریف من از موفقیت  داشتن یک شبکه ی هوشمند  و حمایت از زنانی که قابل شمارش باشند می باشد.برای موفق شدن باید افراد بدی های یکدیگر را ببخشند و استعداد من را درک کنند و نیز به یکدیگر با شور و شوق و با انرژی مشاوره دادن می باشد.

شماره 15:   یان کرولداد گفت : تعریف من از موفقیت غلبه کردن بر شک و تردیدمان می باشد.این تعریف از موفقیت از دیدگاه من است چون خیلی از افراد با شک و تردید  خود از رسیدن به اهداف باز می مانند.

شماره 16:   آرزو یانک گفت :تعریف من از موفقیت دستیابی و حفظ شهرت برند می باشد.شما می توانید کسب وکارتان رشد کند و به اهداف مالیتان برسید اما هیچ چیزی بهتر از به موازات احترام گذاشتن به مشتریان و همکاران حرفه ای وجود ندارد.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/8902-entrepreneurs-define-success.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.