امروزه مشتریان قبل از اینکه به کمپانی شما مراجعه کنند، اول به سایت گوگل مراجعه می کنند.پس بسیار مهم و موثر است که برند شما دارای حضور آنلاین قوی باشد.

پنج راهکار مهم مدیریت اعتبار آنلاین در زیر گفته شده  است. با این راهکارها شما می توانید اعتبار خودتان را در اینترنت افزایش دهید.

۱- وب سایت تان را به روز نگه دارید.

وب سایت شما اولین محلی است که افراد برای تحقیق در مورد کسب و کار شما به آنجا رجوع می کنند. پس با به روز نگه داشتن آن، اعتبار خود را حفظ نمایید. در سایت تان تجارب کاری و حوزه تخصصی تان را به خوبی تعریف نمایید.

۲- وبلاگ کمپانی تان را ایجاد کنید.

وبلاگ شرکت علاوه بر افزایش دیده شدن شما در موتورهای جستجو اینترنتی، باعث افزایش ترافیک به سوی سایت شما شده و بدین ترتیب شیوه خوبی برای برقرای رابطه با مشتریان است. وبلاگ شرکت می تواند موقعیت تیم کاری شما را به عنوان راهبر صنعت تعیین کند.

۳- بازدیدهای آنلاین سایت تان را مدیریت کنید.

در نظر بگیرید که ۸۸ درصد از مصرف کنندگان، به بازدیدهای آنلاین به اندازه پیشنهادات شخصی اعتماد دارند. از اینرو نمایش تجارب مشتریان تان در وب سایت شیوه خوبی برای ایجاد انتظارات مثبت می باشد.

۴- محتوای مرتبط با شرکت تان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید.

نه تنها سایت های اجتماعی نظیر فیسبوک، یوتیوب و توئیتر باعث افزایش رتبه شما در جستجوها می شود، بلکه بهترین محل برای انتشار اخبار و موضوعات مربوط به شرکت هم است.

۵- برند شخصی تان را فراموش نکنید.

زمانیکه شما برند شخصی تان را توسعه و گسترش می دهید، در حقیقت تاثیر بیشتری بر نتایج جستجوهای تجاری خود داشته اید. از اینرو اعتبار خود شما در فضای آنلاین هم می تواند تبلیغی برای کسب و کارتان باشد.

منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/249041?ctp=BizDev&src=Syndication&msc=applenews

برداشت آزاد خودم از این موضوع.