براساس مطالعه ی جدید ایالات متحده کسانی که برخی از صفات و ویژگی های مشابه خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.اشتیاق و عشق ،احساس مسئولیت اجتماعی و تمایل کمک به دیگران در میان بسیاری از کارآفرینان مشترک می باشد.

این تحقیق 5 ویژگی را که در بین صاحبان کسب وکار موفق داشتند را آشکار کرده است.

 

شور و شوق برای کار

بیش از 90 درصد از صاحبان کسب وکار یک حس روشنی از هدف در زندگی را دنبال می کنند.75 درصد از کسانی که به طور جدی کار می کنند یک جنبه ی مهم از زندگی را دنبال می کنند.

امور مالی

امروزه تقریبا " هر فردی که بخواهد کسب وکاری را شروع کند داشتن سرمایه را مهم ترین قسمت کار می داند چون تنها از این راه می توانند اهداف خود را عملی کنند و کسب وکارشان را با تلاش زیاد ادامه دهند و هیچ وقت کم نیاورند

صاحبان کسب وکارهای موفق یک ارتباط نزدیکی بین زندگی شخصی و کسب وکار خود دارند.پژوهش ها نشان می دهد که 40 درصد از کارآفرینان باارزش ترین درآمد و دارایی مالی را در کسب وکار خود دارند.

اهمیت به سلامتی خود

سلامتی بزرگترین نمعتی است که هر کسی می تواند آن را داشته باشد. آدم ها وقتی به بیماری دچار می شوند  درست همان موقع است که می گویند سلامتی نعمت بزرگی است . چه خوب است وقتی سلامتیم قدر آن را بدانیم سپاسگذار باشیم و هر رور برای خوب بودن و خوب ماندن تلاش کنیم.

بیش از 75 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند باور دارند سلامتی مهم ترین دارایی شخصیشان هست با وجود اینکه 35 درصد از افراد پذیرفتن که سلامتیشان را برای شغلشان  و زندگی خود در معرض انواع خطرها قرار دادند و فداکاری کردند.




تمایل به کمک به دیگران

صاحبان کسب وکار موفق احساس مسئولیت برای نیازهای اطرافیان به خصوص کارمندانشان می کنند.نزدیک به 80 درصد از کسانی که مورد بررسی قرار گرفتند نیازهای دیگران برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.در حالی که بیش از 90 درصد می گویند که آن ها تعداد کارگران را کم نکردند و آن ها را استخدام کردند تا به مدیریت مالی یا ریسک کسب وکار بپردازند و این می تواند باعث مشکلاتی برای آن ها شود در حالی که 60 درصد می گویند که تمایل به کمک به دبگران اغلب با اهداف مالی و اجتماعی در تضاد می باشد.

مسئولیت اجتماعی

بیش از 90 درصد از کارآفرینان فکر می کنند تماس اجتماعی داشتن یک جنبه ی مهم و اساسی زندگی آن هاست.آن ها هم چنین اهمیت زیادی به خدمت جامعه قایل هستند.

رایج ترین ویژگی کارآفرینان این است که همه ی آن ها سخت کار و تلاش می کنند.اگثر کارآفرینانو صاحبان کسب وکار و فوق العاده موفقیت خود را در دست دیگری نمی دانند . نزدیک به 60 درصد از کارآفرینان موفق در یک خانواده ی متوسط و کم درآمد رشد می کنند و تنها 8 درصد کسب وکارشان را به ارث برده اند.به طور کلی حدودا 80 درصد از صاحبان کسب وکار بنیان گذار شرکت خود می باشند.

کارآفرینانی که در کارشان سرمایه گذاری می کنند نگران تهدیدهای مختلف مثل شهرتشان و ثروتشان هستند.

44 درصد از آن ها به حافظت از کسب وکارشان از پرونده های حقوقی نمرکز می کنند و 42 درصد نگران این هستند که چطور از داده هایشان در مقابل حملات سایبری دفاع کنند و 33 درصد نگران این هستند که چطور یک مشاور مورد اعتماد برای کسب وکارشان پیدا کنند. کیت بانک ها، رئیس جمهور از ایالات متحده اعتماد، گفت هویت شخصی صاحبان کسب و کار، از نزدیک به شرکت های آن ها گره خورده است.

اجرای کار در شرکتشان یک منبع فوق العاده غرور و افتخار برای آن هاست.این مطالعه از 640 فرد بزرگسال  که 118 تا از آن ها صاحبان کسب وکار بودند با حداقل 3 میلیون دلار سرمایه گذاری که داشتند انجام شده است.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/8128-traits-of-successful-entrepreneurs.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.