با وجود درصد بالای مشتریانی که این روزها پیش از خرید به مطالعه ی نقد ها و بررسی های آنلاین می پردازند، کسب و کار ها برای اعتمادسازی و مدیریت برند خود بیش از هر زمان دیگر به بررسی های آنلاین نیاز دارند. اما در عین حالی که کسب و کار ها کم کم به اهمیت این مسئله پی می برند، اغلب آنها هنوز از آن استفاده ی درستی نمی کنند و با نادیده گرفتن فرصت های در دسترس، پول زیادی برای خدمات غیر ضروری هزینه می کنند.
۵ نمونه
از بهترین توصیه های موجود برای جذب مشتریان جدید با استفاده از نقد ها و نظرسنجی
های آنلاین را می توانید در ادامه ببینید.
۱- برای محصولات خود بخش نظرات فعال و جامعی ایجاد کنید
امروزه اولین کاری که مصرف کنندگان در مواجهه با یک کسب و کار جدید انجام می دهند این است که نام برند آن را همراه با کلماتی مثل «بررسی» یا «نقد» در گوگل جستجو می کنند. نتایج اولیه ی چنین جستجویی می توانند دید مصرف کنندگان تازه نسبت به کسب و کار شما را رقم بزنند. به همین دلیل است که باید به دنبال رساندن صفحه ی با کیفیت بررسی ها و نظرات خود به جمع صدرجدولی های نتایج جستجو باشید.
صفحه ی بررسی های شما باید هر تعداد نظر که امکانش وجود دارد را در خود داشته باشد. هرچه تعداد نظرات و بررسی های شما بیشتر باشد، امتیازهایی که دریافت می کنید نیز بیشتر خواهند بود. بررسی های بیشتر از طرف دیگر می توانند از شما در برابر نظرات منفی محافظت کنند؛ به یاد داشته باشید که همه ی کسب و کار ها بالاخره با چنین نظراتی مواجه خواهند شد. به طور کلی، کسب و کارهایی که نظرات بیشتری در موردشان نوشته شده اعتماد و در نتیجه مشتری های بیشتری جلب می کنند.
علاوه بر نقد و بررسی، برای بازگو کردن داستان منحصر به فرد کسب و کار خود، تمام تلاشتان را به کار بگیرید. توصیفی دقیق و همراه با جزئیات از کسب و کار، عکس و ویدیو های مختلف می توانند در این مسیر بسیار راهگشا باشند. در صورت امکان مخاطبان خود را به ثبت نظر خود تشویق کنید تا در نهایت تعداد مشتریان راغب را به حداکثر برسانید.با وجود پلتفرم های مختلفی که به ارائه ی این خدمات می پردازند، سعی کنید انتخاب محتاطانه و آگاهانه ای داشته باشید.
۲- بررسی های خوب را مستقیماً روی صفحه ی اصلی وبسایت خود به نمایش بگذارید
پس از آنکه صفحه ای برای نقد و بررسی درست کردید از آن برای بالا بردن فروش روی وبسایت خود بهره ای فراتر از ثبت نظرات و یا لایک های فیسبوکی بگیرید.
می توانید از ویجت های نظرسنجی برای نشان دادن امتیاز، تعداد کل نظر ها و نمونه هایی از نظرات مثبت خود استفاده کنید. از آنجایی که احتمالاً این امتیازات و نظرات روی پلتفرم ثالث معتبری به دست آمده اند، در ذهن مشتریان احتمالی شما اعتبار ویژه ای خواهند داشت. ویجت های بررسی و نظرسنجی وقتی روی صفحه ی اصلی وبسایت یک کسب و کار قرار بگیرند معمولاً حداکثر اثربخشی را خواهند داشت و نماد های اعتماد معمولاً در بخش فوتر، هدر، و مسیر خروجی یا نام نویسی.
منبع:
http://www.entrepreneur.com/article/252866
برداشت آزاد خودم از این موضوع.