۱من تا زمانیکه شغلم را رها نکنم، رویاهایمان محقق نخواهند شد

فکر کردن در این مورد که باید بین شغل و رویاهایتان یکی را انتخاب کنید، می تواند تصمیم بسیار خطرناکی باشد. به خودتان نگویید که تا زمانیکه کارتان را رها نکردید نمی توانید به دنبال آرزوهایتان بروید. شغل تان به شما این امکان را می دهد که هر زمانیکه نیاز به رشد موفقیت تان است استطاعت مالی داشته باشید.

۲من هیچوقت به اندازه دیگران خوب نیستم

مقایسه خود با دیگران صرفا موجب دور شدن شما از موفقیت می شود. فقط شما می دانید که چه از زندگی می خواهید. به هیچ وجه به خودتان نگویید که به شیوه دیگران به موفقیت خواهید رسید. فقط شما کلید مسیر موفقیت خود را دارید.

۳تا زماینکه مهارت پیدا نکرده و متخصص نشدم نمی توانم شروع کنم

یکی از بزرگ ترین مواتع موفقیت، ایستادگی در مقابل شروع کار است. منتظر نمانید که همه چراغ ها برایتان سبز شود. شما بیش از هر کس دیگری مسیر زندگی تان را می شناسید. اصلا به خود نگویید که به اندازه کافی برای شروع مناسب نیستید. از هر آنچه که می دانید استفاده کنید و مسیر پیشرفت به سوی رویاهایتان را آغاز کنید.

۴اگر در طول یک سال موفق نشوم، دیگر شکست خورده خواهم بود

تعریف موفقیت خود در قالب یک محدوده زمانی مشخص، یکی از سریع ترین شیوه های شکست ناگهانی است. بدانید که موفقیت در زمان خودش و به موقع اتفاق می افتد. به خودتان نگویید که اگر در مدت زمان معینی به اهداف تان نرسید، شکت خورده اید.

۵زمان کافی برای رفتن به سوی رسیدن به رویاهایم را ندارم

اگر به خودتان بگوید که دیگر زمان ندارید، فقط رویاهایتان را قبل از شروع کنار گذاشته اید. همه ما ۲۴ ساعت در روز فرصت داریم. یاد بگیرید که چگونه اولویت هایتان را مدیریت نمایید نه زمان تان را. به خودتان نگویید که به زمان بیشتری برای تحقق رویاهایتان نیاز دارید.

منبع:

http://www.addicted2success.com

برداشت آزاد خودم از این موضوع.