میلیونر شدن، آسان تر از آن است که به نظر می رسد.

بسیاری از مردم تصور می کنند که میلیونر شدن یک کار غیرممکن است. آنها می گویند: میلیونر شدن یک شانس است. شما باید در یک خانواده پولدار به دنیا آمده باشید و یا برنده قرعه کشی بشوید، و یا والدین پولدارت باید به تو کمک کنند. برای مثال شما یک مادر هستید با ۵ بچه، به سختی شبانه روز کار می کنید، شب عید است و هیچ پولی برای خرید عید ندارید. و یا ممکن است که شما یک کارمند دولت باشید، و به این فکر کنید که با این شغل، هیچگاه میلیونر نخواهید شد، یک حقوق ثابت دارید و با ساعت کاری که دارید، دیگر وقتی برای انجام کارهای دیگر نخواهید داشت، زمانی هم که به خانه می رسید، باید با فرزندان و خانواده باشید،‌ و خستگی خود را رفع کنید. کمی به احتمالات واقعی ثروتمندی در سراسر جهان فکر کنید.

حقیقت این است که همه ما می توانیم پولدار باشیم، اگر تصمیم بگیریم که باشیم. اگر شما تمایلی به کسب پول دارید، تمامی حقوق را برای این کار دارید. این کار هیچ محدودیتی ندارد. پول مثل خورشید است. هیچ تبعیضی قائل نمی شود. نمی گوید که من روشنایی و گرمای خودم را به این گل و یا درخت و یا انسان می دهم و به آن یکی نمی دهم، چون آن را دوست ندارم. مثل خورشید، پول به وفور در دسترس خواهد بود، برای همه ما که به درستی اعتقاد داریم پول برای ما است. هیچ کس از این حقیقت مبرا نیست. در اینجا به تعدادی توصیه برای میلیونر شدن اشاره می کنیم:

طرز تفکر خود را تغییر دهید

شما باید وسیع ترین دید را داشته باشید. زمانی که بیشتر مردم، تنها درختان را می بینند، شما جنگل را ببینید. از این طریق، شما قادر خواهید بود تا چهارچوب های خود را تعیین کنید و به جایی که می خواهید برسید. با داشتن یک دیدگاه و هدف، برای رسیدن به آن هدف، امکانات و احتمالات شما بی پایان است. شما باید به دنبال اکتشافات بسیاری باشید، قبل از آن که اولین یک میلیون خود را بدست آورید. دانستن حقیقت در مورد خودتان، کار ساده ای نیست. برخی اوقات، شما در می یابید، که خودتان بزرگترین دشمن خودتان هستید، و گاهی اوقات بزرگترین دوست خودتان. حتی در یک روز واحد. به هرحال، تغییر تفکر یک عامل مهم برای میلیونر شدن است.

بیرحمانه پس انداز کنید

برای بسیاری از ما، در هر ماه چیزی از حقوقمان باقی نخواهد ماند که آن را پس انداز کنیم. اما شما باید نهایت تلاش خود را بکنید، حتی اگر به طور مسخره ای، مقدار پول پس اندازی شما کم باشد. تکنیک های بسیاری برای پس انداز کردن وجود دارد. شما باید راه و سیستم خود را پیدا کنید و شروع به ایجاد ثروت برای خود بکنید. حتی اگر هم دارای یک حقوق ثابت هستید، شما باید نظم لازم را برای پس انداز کردن داشته باشید. هرچه قدر درآمد دارید، نهایت تلاش خود را بکنید و بهترین راه را برای پس انداز کردن پول خود پیدا کنید.

از میلیونرها بیاموزید

بیشتر مردم خود را تنها محدود به یک تعدادی دوست می کنند. دوستانی در باشگاه، در مغازه، مدرسه، دوستان کاری و دیگر مکان ها. درحالی که بسیاری از این دوستان، میلیونر نیستند و نمی توانند به شما کمک کنند که شما هم میلیونر شوید. اگر شما واقعا و قلبا بخواهید که میلیونر شوید، این افراد ممکن است به شما بگویند که غیر ممکن است. شاید آنها به شما بگویند که شما در یک جهان فانتزی زندگی می کنید و یا هزار دلیل بیاورند که شما موفق نخواهید شد. ولی شما سعی کنید که از میلیونرها بیاموزید. به دنبال این روابط باشید، و به دنبال افراد جدید باشید تا به شما کمک کنند که به مرحله بعد بروید.

ادامه در پست بعد...

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/253514