قالب ساده برای طرح کسب وکارتان

یک صفحه طرح کسب و کار راه اندازی 100 $ است.

هر کس به زمان، صبر و یا نیاز به ایجاد یک طرح 50 صفحه فقط برای شروع کارش دارد. 100 دلار  نیویورک تایمز و وال استریت می گیرد تا طرحی برای شما ارایه بدهد. یک صفحه طرح کسب و کار، یک فرم ساده هست که با چند سوالی که از شما می پرسد و جواب داده میشه به سرعت اجرا میشه. این قالب کسب وکار رایگان  امور مالی، بازاریابی، اهداف و چالش را پوشش می دهد.

Oprah.com یک صفحه طرح کسب و کار

این سایت به شما یک ایده برای  چگونه پر کردن در هر بخش  طرح می دهد، فایل های PDF طرح کسب و کار در مشاوره های کسب وکار کوچک استفاده میشه.این طرح  همچنین برای، فروشگاه های پوشاک بوتیک و سازمان های غیر انتفاعی استفاده میشه. اما اگر شما که اطلاعات را حذف کنید، شما یک طرح رایگان کسب و کار یک صفحه ای مناسب برای سرمایه گذاری در هر کسب و کاری دارید. گزیده ای از "یک صفحه طرح کسب و کار" (یک صفحه شرکت طرح کسب و کار 2004)است.

این قالب  طرح  رایگان کسب و کار می پرسد چشم انداز  شما چی هست ؟

چرا کسب و کار شما وجود دارد؟

اهداف شما چه می باشد و چه اقدامات نیاز دارید تا شما را به  موفقیت برسید ؟

Bplans.com نمونه رایگان طرح کسب و کار

به عنوان مرجع در طرح کسب و کار شناخته شده است طرح قالب کامل با دستورالعمل ها، یک جدول از محتویات و بخش های طرح کسب و کار استاندارد، مانند خلاصه اجرایی، خلاصه شرکت، محصولات و خدمات، می باشد.کاربران ثبت نام شده می تواند بسیاری از این نمونه هارا به عنوان اسناد ورد به صورت رایگان و بلافاصله پس از ثبت نام دانلود کنند. در دسته بندی ها طرح کسب و کار محبوب ترین آنها شامل موارد کسب و کار مبتنی بر خدمات، فروشگاه های خرده فروشی آنلاین، و همچنین رستوران ها، کافه ها، رستوران ها و نانوایی... می باشد

طرح کسب و کار با ابزار SBA

(SBA) طرح کسب و کار ابزار کوچک در آمریکا  است که مدیریت کسب و کار رو  با استفاده از یک قالب طرح کسب و کار آنلاین انجام می دهد و به عنوان یک راهنما به شما کمک کند طرح کسب و کار خود را، گام به گام بسازید. پس از ایجاد یک حساب کاربری، صفحه با پر کردن نام شرکت، نام مالک و تماس کامل شد مرحله بعد آپلود آرم شرکت شما می باشد. خلاصه اجرایی، شرکت، تحقیقات بازار، محصولات / خط خدمات، بازاریابی و فروش، و پیش بینی های مالی است و بعد از آن شما می توانید به هر یک از  6 طرح کسب و کار حرکت کنید درست مثل یک سند ورد، شما می توانید ذخیره کنید و بر روی فایل های خود تا هر زمان که شما می خواهید، کار کنید.شما همچنین می توانید مداوم طرح کسب و کار آنلاین خود را، بروزرسانی کنید  تا شش ماه بعد از آخرین تاریخ ورود شما به سایت می تونید این کارو ادامه بدید.

منبع:


http://www.businessnewsdaily.com/5067-free-business-templates-word-pdf.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.