سلام به مخاطبین همیشگی کارخانه تبدیل ایده به ثروت .از اینکه زحمت می کشید و به وب ما میایید و نظر می زارید ازتون ممنونیم.

امروز می خواهیم راه هایی رو یاد بدیم به شما که به تمام آرزوهایی که در ذهن خودتون دارید برسید می پرسید چطوری؟خیلی آسون فقط کافیه این راه هارو همیشه در زندگیتون به کار ببرید.تکرار درست و صحیح معجزه میکنه. اما بریم سراغ اصل مطلب .

آیا شما  دوست دارید  به وزن ایده آالتون برسید؟

آیا شما دوست دارید در فلان رشته در یکی از دانشگاه های مادر تحصیل کنید؟

آیا شما دوست دارید ثروتمند بشید و آرزوی داشتن یک ماشین آخرسیستم دارید؟

آیا  شما دوست دارید یه موسسه خیریه داشته باشید و خودتون مالک آن موسسه باشید ولی هیچ سرمایه ی اولیه ندارید؟

نگران نباشید ما اینجا قصد داریم با 3 روش شما رو به تمام آرزوهاتون برسونیم.

شناسایی محدودیت های باور: میدونم شما دوست دارید به آرزوهایی که در ذهنتون هست برسید ولی افکار منفی  به سراغتون میاد و یه طوری مانع باورتون میشه و ارادتونه سست میکنه. توصیه ما اینه بعد از اینکه هدفتونو مشخص کردید تمام افکار منفی رو  شناسایی کنید.

جملات انگیزشی: وقتی افکار منفیتونو شناسایی کردید باید یه طوری باهاشه مقابله کنید.چطوری؟خیلی راحت لیستی از تمام جملاتی که بهتون انگیزه میده رو بنویسید و هر وقت ناامید شدید این لیستو مرور کنید که کلی انگیزه بگیرید و شما رو به سمت هدفتون هل بده. مثلا وقتی دارید برای یه امتحان درسی ناامید می شید و دوست ندارید بخونیدش به خودتون چایزه بدهید که اگر تا فلان مبحث خوندم  میتونم 2 ساعت کامل استراحت کنم. البته این مثال خیلی کوچیکه فقط برای اینکه دیدتون باز تر بشه گفتم.

متعهد بودن به انجام کارتون: اگر قرار شما به آرزویی که در ذهتونه برسید پس باید هر طور شده  پله های قبلشو طی کنید وقت بزارید تا اون کار انجام بشه.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.

http://www.yadbegir.com/main/improove/liveyoutlife.htm