ساعت مچی بپوشید.

ساعت مچی بپوشید

شاید کمی قدیمی باشد که هنوز هم مثل دوران مدرسه ساعت مچی ببندید اما فراموش نکنید که بسیار شیک تر است که اگر کسی از شما ساعت را پرسید به جای اینکه دنبال موبایل تان بگردید با ژست زیبا و آرامی (به دور از زیاده روی) ساعت را از روی ساعت مچیتان به او بگویید.در این مورد می توانید ولخرجی کنید و ساعت های دیجیتالتان را کنار بگذارید و چیزی از جنس طلا یا نقره بخرید یا چیزی که مناسب با تیپ شخصیت شما باشد و به  کت و شلوارتان هم بیاید.ساعت های با بند چرم هم بسیار شیک و جذاب هستند و به شما ظاهری کلاسیک و اصیل میبخشند.ساعت های ارزان قیمت مناسبی هم در بازار وجوددارد اما بهتر از ساعت های بخرید که از 250 دلار شروع قیمتشان است.

با اعتماد بنفس از منزل خارج شوید.

اعتماد به نفس

بدون اعتماد بنفس خارج شدن و انتظار این را داشتن که مردم مجذوب شما شوند انتظار بیهوده ای است .خوشتیب بودن و خوب به نظر رسیدن به شما اعتماد بنفس می دهد و اجازه می دهد قدرت بیشتری در خودتان حس کنیدو افراد بیشتری را تحت تاثیر خود قرار دهید.روی زبان بدنتان تمرین کنید و خم و دولا راه نروید یا به اصطلاح هنگام راه رفتن و نشستن قوز نکنید, جایی که نشسته اید راحت بنظر بیاید و با مردم ارتباط چشمی برقرار کنید البته دقت کنید که این نگاه مستقیم باعث ایجاد سوء تفاهم در آن ها نشود.از ارتباط و صحبت کردن  اتفاقی با مردمی که نمی شناسید و غریبه ها  نترسید ؛هرچه با اعتماد بنفس تر بنظر برسید مردم هم هنگام ارتباط و صحبت کردن با شما راحتتر هستند با آن ها نظراتتان را درمیان بگذارید و نظراتشان را بشنوید . هنگام صحبت کردن و برخورد با خانوم های زیبا یا یک سرمایه گذار بزرگ با  اعتماد به نفس بودن و محکم صحبت کردن چیزی است که بسیاری از نواقص را می پوشاند.

ورزش کنید.

ورزش کنید

اگرکارتان به گونه ای است که بیشتر روز را  پشت کامپیوتر و میز سپری می کنید پس ورزش کردن برای شما از اهمیت ویژه ای باید برخوردار باشد .ورزش کردن با گذر زمان به شما کمک می کند تا مردانه تر و قوی تر بنظر بیاید اثرات زیادی در مشتریانتان دارد . ورزش های قدرتی مثل وزنه برداری به شما کمک میکند تا ماهیچه هایتان را پرورش دهید و همیشه هیکل مناسبی داشته باشید.

از پوستتان مراقبت کنید

پوست

تنها زنان نیستند که باید از پوستشان مراقبت کنند و عقیده بسیار قدیمی است که مردان هرچه ضمخت تر باشند جذاب ترند .وقت آن شده که شما هم کمی به خودتان برسید ولی زیاده روی نکنید تا حستان نسبت به خودتان بد نشود.پوست صاف و بدون آکنه و جوش در اعتماد به نفس بسیار تاثیر دارد .از لوسیون شست و شوی صورت مخصوص پوستتان استفاده کنید.من شخصا از محصولات ضد جوش و آکنه و لایه بردار استفاده میکنم .چیزهای جدید مثل ماسک صورت و غیره را امتحان کنید حتی اگر زنانه باشد البته منظور ما آرایش کردن نیست فقط مراقبت های پوستی را انجام دهید.

مثل یک رئیس غذا بخور= خودت را مثل یک رئیس احساس کن.

غذا خوردن

این آخرین نکته ای است که به شما در این باره می گویم داشتن احساس خوب ارتباط بسیار زیادی به غذا خوردن شما دارد.هرروز مقدار زیادی آب بنوشید هم ظاهرتان جوان می ماند و هم پوستتان خوب می شود .غذای خوب و سالم بخورید نه غذاهای چرب و پر از روغن فست فودها ؛ شیرینی های چرب و میان وعده های پرکالری. غذاهایی مانند گیاهان تازه ،مرغ و گوشت تازه ،میوه و سبزیجات و غلات کامل بخورید تا زندگیتان روال کاملا سالمی داشته باشد.