می خواهم چند تا از کسب درآمدهای پر سود اینترنتی را برای شما معرفی کنم.که تا به اینجا در آمد های میلیاردی چشم گیری داشته اند.

سایت‌های خبری و اطلاع رسانی

سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی پرمخاطب‌ترین سایت‌های فارسی هستند تغییر این بخش پرطرفدار یکی از پردرآمدترین شاخه‌های کسب‌وکارهای فارسی است. نسبت درآمد این سایت‌ها را باید به میزان هزینه‌کرد وسرمایه‌گذاری آن‌ها برآورد کرد.

نمونه سایت‌های پردرآمد و پرطرفدار خبری فارسی می‌توان به سایت‌های تابناک، ورزش سه، عصرایران، آفتاب، خبرآنلاین و مشرق‌نیوز اشاره کرد. مدل درآمدی سایت‌های خبری اکثرا از طریق تبلیغات است که شامل نمایش بنر و آگهی، لینک و درج رپرتاژ می‌شود. راه‌اندازی یک سایت خبری هزینه بسیار پائین طراحی و سرمایه‌گذاری نسبتا کم دارد.

 سایت‌های نیازمندی، آگهی‌آنلاین و تبلیغات

صاحبان رسانه‌های تبلیغاتی‌ بیشترین درآمد این صنعت را به خودشان اختصاص می‌دهند. کافیست در اینترنت صاحب یک رسانه یا ابزار قدرتمند تبلیغاتی باشید تا به درآمد اینترنتی خوبی دست پیدا کنید.از  این گروه می‌توان به سایت‌های درج آگهی عمومی و تخصصی مثل شیپور، دیوار، ایستگاه، ایسام، صباویژن اشاره کرد.این کسب درآمد  قابل راه‌اندازی با سرمایه متوسط به بالا، خطرپذیری پائین است.

ارائه خدمات بین‌ کسب‌وکارها یا تجارت B2B

 برخی از سایت‌های کلیکی و حتی تبلیغاتی نیز می‌تواند در این گروه قرار داشته باشد. از جمله سایت‌های موفق و پردرآمد این گروه می‌توان به: تخفیفان، نت‌برگ، کافه‌بازار، ای‌نت‌ورک و موزاندواشاره کرد.

خرده فروشی‌ و فروشگاه‌های اینترنتی

دیجی‌کالا، البسکو، بامیلو، زنبیل و.. برندهای شناخته شده خرده‌فروشی و فروش اینترنتی ایرانی هستند

 شبکه‌های اجتماعی، ارتباطی و سامانه‌های وبلاگ‌

اگرچه بیشتر شبکه‌های اجتماعی شناخته شده خارجی هستند، با این حال موفقیت برخی از شبکه‌های اجتماعی داخلی مثل آپارات، کلوب و فیس‌نما را نمی‌توان نادیده گرفت. در این میان استقبال کاربران از سامانه‌های ارائه وبلاگ مثل بلاگفا، پرشین‌بلاگ و میهن‌بلاگ دلیل خوبی برای ورود به این بخش است. بسیاری از کارشناسان معتقدند این بخش‌ها همچنان از پرمخاطب‌ترین و پردرآمدترین بخش‌های کسب‌وکار فارسی به شمار می‌آید.

سایت‌های دانلود و خدمات آنلاین

از نمونه‌های موفق آن می‌توان به: پی‌سی ورد، سافت۹۸، پی‌سی دانلود، میهن دانلود و وطن‌دانلود اشاره کرد.

این سایت‌ها علاوه بر فروش مستقیم از طریق تبلیغات و حتی مشارکت هم درآمد دارند

 سایت‌های زرد!

اگر کمی وب‌گردی کرده باشید سایت‌‌های زیادی را می‌‌بینید که محتوایی دقیقا مطابق با نشریات زرد دارند، اخبار و تصاویر پرحاشیه و قاعدتا کم ارزش. جالب اینجاست که همین سایت‌ها درآمدهای کلانی دارند.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.