شما می توانید کسب و کارتان را راه اندازی کنید . برای این کار باید یک تیم تشکیل دهید و وظایف هر فرد را به او بگویید .استفاده از افراد متخصص در هر زمینه کمک شایانی در بهبود کسب وکارتان خواهد کرد. مثلا  استفاده از متخصص طراح سایت برای طراحی سایت شما، استفاده از متخصص بازاریاب برای فروش محصولات سایت شما، استفاده از متخصص محتوا برای محتوای مناسب سایت شماو....

تحقیقات جدید توسط Shikhar دانشکده تجاری دانشگاه هاروارد نشان می دهد، 75 درصد از تمام استارت آپ ها  بعد از چند ماه از شروع فعالیت شان شکست می خورند.

اما به تازگی یک نیروی مخالف مهم پدید آمده است، که می تواند باعث شود  روند راه اندازی یک شرکت کمتر مخاطره آمیز باشد.این روش "روش ناب  راه اندازی " است.  در این روش با برنامه ریزی هوشمندانه  تلاش می کند بازخورد ی از محصولاتش از مشتری بگیرد. این بازخورد به او کمک خواهد کرد تا بتواند در آینده محصولات بی نقص تری تحویل مشتری دهد.

راه اندازی یک استارت‌آپ و شروع یک کسب‌و‌کار جدید با رویا‌پردازی، تقلید یا الگوبرداری و یا توجه به رقبا صورت نمی‌گیرد بلکه نیازمند تحقیق و شناخت بازار می‌‌باشد. اقداماتی هست که پرداختن به آن‌ها قبل از شروع یک استارت‌آپ ضروری است و به موفقیت شما در آغاز کسب‌و‌کار نوپای‌تان و همچنین پخته شدن ایده تان کمک می‌کند.هزاران نفر ایده‌های خوبی در سر دارند؛ اما به یک استراتژی خوب نیاز دارند تا ایده هایشان را عملی کنند. قبل از شروع کار شما به یک نقشه راه نیاز دارید. یک طرح جامع برای کسب‌و‌کار به شما کمک می‌کند تا بدانید که می‌خواهید چه چیزی را برای چه کسی و چگونه تولید و عرضه کنید. مهم‌تر از همه راه‌های کسب درآمد خود را پیدا کنید.

منبع:

https://hbr.org/2013/05/why-the-lean-start-up-changes-everything/ar/1

برداشت آزاد خودم از این موضوع.