5.بررسی وسایل تکنولوژیک جدید

این ایده در ایران فعلا جا نیافتاده اما در کشور های اروپایی سایت هایی مانند houseparty.com , crowdtap.com هستند که به افراد داوطلب پول میدهند تا محصولات جدید کارخانه های بزرگ را تست کنند!!

اما با تازگی شرکت های داخلی نیز از این ایده استقبال کرده اند.
شما اگر وبسایت یا وبلاگی داشته باشید که محصولاتِ الکترونیکی را به مردم معرفی کنید و آنها را بررسی کنید، مطمئن باشید در صورت موفق بودنِ وبسایت یا وبلاگتان پیشنهاد هایی از شرکت های مختلف دریافت میکنید تا درباره محصولات آنها نیز رپورتاژ تهیه کنید و یا محصول آنها را تبلیغ کنید.

6.سوییت یا اتاق اضافی خانه تان را اجاره دهید

این ایده نیز در ایران کمتر شاهدش هستیم اما اگر میتوانید اتاق اضافی یا سوییتی دارید اجاره دهید، تو خونه خودتون نشسته و درآمد کسب خواهید کرد.

7.بازاریابی تلفنی کنید، از خونه خودتون

اکثر شرکت های در روزنامه های نیازمندی ها بدنبال بازاریاب های تلفنی هستند. اگر بتوانید متقاعدشان کنید که این کار را به خانه ببرید ! عالی میشود
تو خونه خودتون میشینید و فقط زنگ میزنید و تلفنی محصولات شرکت را میفروشید.این کار حتی میتواند شغل دوم شما هم باشد !یعنی زمانی که از سرکار به منزل می آیید میتوانید به مدت 2 ساعت هم از طریق فروش تلفنی کسب درامد کنید.

8. از خانه، معلم سرخونه باشید

اگر در هر حوزه کاری متخصص هستید مانند موسیقی، تدریس و مشاوره، آشپزی و میتوانید علم خودتان را به دیگران بفروشید. شما میتوانید یک سایت برای خود دایر کنید، یا در شبکه های اجتماعی صفحه ای برای خود درست کنید و بعد از جذب مشتری به صورت تلفنی، آنلاین(وِب کَم) و روش های دیگر به دیگران درس بدهید.شاید تعجب کنید اگر بدانید بیش از 200 نفر به صورت موفق در حال انجام همین کار در ایران هستند یک جستجوی ساده شما را به حیرت زده خواهد کرد.

9. به صورت آنلاین عضو هییت منصفه باشید در دادگاه

این ایده نیز در ایران کاربرد ندارد، اما برای آشنایی بیشتر در کشور های خارجه در دادگاه های عمومی هیئت منصفه ای از مردم عادی و بیطرف وجود دارد و به همین ترتیب شما هم میتوانید جزوش باشید و پولی دریافت کنید! حتی آنلاین.

10.خیاطی کنید!

همه ی مردم لباس میپوشند و به تعداد افراد کره زمین سلیقه وجود دارد.
شما میتوانید از تو خونه لباس هایی طراحی کنید، بدوزید و بفروشید ! یا حتی کیف , چمدان و روش کار بدین صورت است ابتدا مشتری جذب کنید، سپس لباسی را که سفارش داده است بدوزید و به او تحویل دهید

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.