به جای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی فقط یک بار تبلیغ می‌کنید
اگر شما به ندرت دست به تبلیغ می‌زنید فقط پول خود را هدر می‌دهید. هیچ وقت سعی نکنید با کم کردن تعداد دفعات تبلیغ یا کاهش دامنه انتشار آن، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

در جای نامناسب تبلیغ می‌کنید
مهم است که زمانی را جهت شناسایی محل‌های مناسب جهت انتشار تبلیغاتتان صرف کنید. مجلات مخصوص خردسالان جای مناسبی برای تبلیغ خدمات مربوط به برنامه‌ریزی مالی شرکت‌ها نیست.

فراموش می‌کنید که از مزایای محصول/خدمات خود صحبت کنید
به جای تمرکز بیش از حد بر ویژگی‌های محصول، در مورد منافع و مزایای آن صحبت کنید. لازم نیست در آگهی تبلیغاتی درباره جزئیات برنامه تسهیلات بازنشستگی شرکت خود صحبت کنید؛ بلکه خوانندگان می‌خواهند بدانند که این برنامه چه مزایای ویژه‌ای برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

روی یک بودجه خاص تاکید می‌کنید
پیام تبلیغاتی شما باید در بازار هدفتان به طور پیوسته در معرض نمایش قرار گیرد بنابراین بودجه تبلیغاتی شما باید کافی باشد.تبلیغات تجاری خود را در رسانه‌های گوناگون اما به طور کمرنگ انشار ندهید. تبلیغات پراکنده و گاه و بیگاه نیز از عوامل اصلی شکست برنامه‌های تبلیغاتی هستند.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.

http://bazaaran.ir

https://www.clients-first.co.uk/2012/08/10-reasons-why-your-advertising-fails/