بازاریابی را به عنوان
جزئی از برنامه استراتژیک در نظر نمیگیرید
برنامه بازاریابی
احتمالاً مهمترین بخش استراتژی شما را تشکیل میدهد. مطمئن شوید که تبلیغات نیز بخش مهمی از
این برنامه را تشکیل میدهند.
به زمانبندی ها فکر نمیکنید
فصول، ماهها و روزها
همگی نقش تاثیرگذاری در تبلیغات شما دارند. مهم است که زمانهایی را برای نشر
تبلیغات در نظر بگیرید که بیشترین بازدهی و منفعت را برای تجارت شما داشته باشد.
قواعد اصلی تبلیغات را
فراموش میکنید
قرار دادن تبلیغات در
محل مناسب صفحات وب، ذکر کردن تمامی راههای ارتباطی در آگهی، و تصحیح و غلط گیری
از جمله قواعد اصلی نشر تبلیغات میباشند که در بسیاری از موارد فراموش میشوند.
قوانین طراحی را فراموش
میکنید
تبلیغات شما معرف
تجارتتان هستند و مشتریان نیز از همین طریق درباره شما قضاوت میکنند. تبلیغات
اولین و حتی شاید آخرین فرصت شما برای تاثیرگذاری باشد. آگهیهایی که طراحی ضعیفی
دارند بر روی تجارت شما اثر منفی میگذارند.
بیش از حد پول پرداخت میکنید
برای خرید فضاهای
تبلیغاتی معمولاً امکان تخفیف گرفتن وجود دارد و نرخها قابل مذاکره هستند. برای گرفتن تخفیف به طور جدی مذاکره کنید و یا از یک متخصص
بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.
منبع:
برداشت آزاد خودم از این موضوع.
http://bazaaran.ir
https://www.clients-first.co.uk/2012/08/10-reasons-why-your-advertising-fails/