اینکه اعضای یک تیم کسب و کار همراه هم به باشگاه برای ورزش کردن بروند، مثل یک وسیله سنجش عمل خواهد کرد. شما به طورعینی نحوه رفتار همکاران خود را خواهید دید. آنها نمی توانند دروغ بگویند و به شما جنبه های بسیاری از اخلاقیات خود را نشان می دهند. آنچه که شما خواهید دید به صورتی کاملا موازی در فرایند شغلی و در همکاری با اعضای تیم خود خواهید دید.

در اینجا به برخی مزیت های ورزش کردن همراه با اعضای یک تیم کسب و کاری اشاره می کنیم:

این کار نشان می دهد که آنها چه قدر منظم هستند

دیدن اینکه آنها چه قدر در زمینه ورزش سخت کوش هستند و چه قدر در این راه ثابت قدم اند، می تواند پنجره ای باشد به اینکه بتوان میزان نظم آنها را تشخیص داد، چه از لحاظ شخصیتی و چه از لحاظ حرفه ای.

مهم ترین ویژگی شخصیتی یک کارمند می تواند ثبات قدم و پایداری او باشد. آیا او برنامه مشخصی برای باشگاه آمدن دارد و یا تنها از روی هوا وهوس به باشگاه می آید؟ آیا تلاشش را می کند که از تمامی انرژی اش در هنگام ورزش کردن استفاده کند و یا نه؟ اینها سوالاتی هستند که نشان دهنده ثبات و پایداری و نظم یک شخص می باشند، اگر آنها این ثبات و نظم را در هنگام ورزش کردن نداشته باشند، در هنگام کار هم نخواهند داشت. در باشگاه شما فعالیت سنگینی می کنید، درد می کشید و انرژی بسیاری صرف می کنید و هیچ کدام از اینها باعث نمی شود که دوباره شما به باشگاه برنگردید، این می تواند نشان دهنده آن باشد که شما چه قدر حاضر هستید که خود را وقف کار و وظایف کاری خود بکنید.

نشان می دهد که چه قدر برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند و در این راه محکم هستند

ورزش کردن بدون یک برنامه مشخص، مثل راه اندازی یک کسب و کار بدون هدف و برنامه خاصی می باشد. شما زمانی که بدون تعیین کردن یک هدف مشخص برای فعالیت های ورزشی خود به باشگاه می روید، بسیار محتمل است که به زودی متوقف شوید. درست مشابه کسب و کار، شما زمانی که یک هدف برای کار خود تعیین کنید، موفق تر خواهید بود و در فرایند کاری خود تنها آن هدف را رهگیری و دنبال می کنید. وقتی که افراد در باشگاه هستند و در حال انجام یک فعالیت سنگین می باشند، اگر نتوانند از پس یک حرکت دشوار بر بیایند، اینجا است که نشان می دهند که چه قدر سخت کوش اند، آیا بارها و بارها آن را انجام می دهند و یا به زودی ناامید شده و دست از کار می کشند، این درست مشابه یک موقعیت کسب و کاری است.

نشان می دهد که چگونه در مورد یک چالش عمل می کنند

زمانی که یک کارمند در باشگاه و یا در یک محیط کاری به یک چالش برخورد می کند و با یک سختی روبه رو می شود، چگونه رفتار خواهد کرد، آیا نهایت تلاش خود را می کند و یا به گونه ای بی تفاوت از کنار آن می گذرد؟ شما با دیدن عکس العمل یک همکار در باشگاه نسبت به یک فعالیت دشوار مثلا وزنه برداری، می توانید او را ارزیابی کنید. آیا او با شکست در بلند کردن یک وزنه سنگین، بلافاصله به سراغ وزنه سبک تر خواهد رفت و یا نه بارها تلاش می کند که همان وزنه را بردارد؟ مشابه تمامی این چالش ها می تواند در یک محیط کاری پیش بیاید. کسی که چه در باشگاه و چه در یک محیط کاری نهایت تلاش خود را می کند، تنها کسی هست که شما به دنبال او می گردید.

نشان دهنده میزان عزت نفس آنها است

بدن شما نشان دهنده آنچه که شما در مورد خود می گویید است. اگر به آن اهمیت دهید، با ورزش کردن و با تغذیه مناسب، پس شما احتمالا به همان اندازه هم به کار تیمی خود اهمیت خواهید داد. زمانی که شما در یک باشگاه همراه با اعضای تیم کاری خود مشغول ورزش کردن هستید، می توانید به طور عینی میزان اهمیتی که این افراد برای خود و ظاهر خود قائل هستند را بسنجید. اینکه چه قدر فعال هستند، چه قدر سعی می کنند که در فعالیت ها شرکت داشته باشند، اینکه چه قدر خود خوشحال هستند و چه قدر از خودشان راضی هستند. آنها پرانرژی هستند و از زندگی لذت می برند، شما این را حس خواهید کرد، و به طور حتم در محیط کار هم همینگونه خواهند بود، و این چیز بسیار خوبی خواهد بود.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/252842