یکی از مشکلاتی که همیشه خانم های خانه دار از آن گله مند هستند، اوقات بیکاری است که نمی دانند چگونه باید آن را پر کنند. اگر بتوان از این اوقات به گونه ای استفاده کرد که علاوه بر اینکه آن ها را به اوقات مفید تبدیل می کند درآمدی هم عاید فرد کند، به بهترین نحو این مشکل حل شده است.در اینجا ما برای شما چند ایده داریم که بسته به روحیه خودتان می توانید از آن ها استفاده نمایید.

یک راهکار مناسب ساخت انواع صنایع دستی و فروش آن هاست. این گزینه طیف گسترده ای را شامل می شود که حتما یکی دو مورد آن برای شما جذاب خواهد بود. از بافتنی ها و قلاب بافی ها گرفته تا حتی بافت قالیچه ای کوچک و یا ساخت انواع لوازم تزئینی از گل سازی تا ساخت بدلیجات و یا کارهایی که روی ظرف های بلور انجام می شود و غیره و غیره. حتما شما هم تعدادی از این وسایل در خانه خود دارید و تا به حال از این جور چیز ها خریداری کرده اید. چرا خودتان به یک تولید کننده تبدیل نشوید؟؟

فقط برای شروع به این کار باید چند نکته را در نظر بگیرید.

اولا: کاری را انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید.

ثانیا: ابتکار به خرج دهید و کارتان را به گونه ای متمایز کنید تا بازار خوبی داشته باشید.

ثالثا: نکته مهم در مورد این کار یافتن بازار مناسب برای فروش اجناس است. سعی کنید از تمام گزینه هایی که در اختیار دارید استفاده کنید.

امروزه با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی این گزینه به شما کمک زیادی خواهد کرد پس از آن غافل نباشید. همچنین می توانید با فروشگاه ها تعامل کنید و در ازای پرداخت درصدی از فروش اجناس خود را در آن فروشگاه ها عرضه نمایید

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.