ادامه پست قبل....
دوباره تلاش کن
بعد از هر شکستی یک دوباره تلاش کن، می آید. یکی از شناخته شده ترین نقل قول ها در انگلیس این است:
اگر برای بار اول موفق نشدی، دوباره، تلاش کن، تلاش کن، تلاش کن
یک معلم مدرسه به نام ویلیام هیکسون مجموعه ای از ۱۸۰۰ نقل قول را از کارآفرینان مختلف جمع آوری کرده است، توصیه او در مورد دیدگاه کارآفرینان مختلف در سراسر جهان در مورد قلب و روح راه اندازی یک کسب وکار و شکست و موفقیتش است. شکست جز تاروپود یک فرهنگ کارآفرینی است. یک کارآفرین به عنوان شخصی که ریسک می کند تعریف می شود. زمانی که ریسک در یک کار با چیزی غیر از موفقیت به اتمام می رسد، شکست نامیده می شود.
بیایید با هم نگاهی به چند نقل قول ادبیاتی در روزنامه های مختلف بپردازیم:
- (Inc.) سیلیکون ولی عاشق شکست است
- (The Guardian) تاوان روحی بی رحمی یک شکست در فراوانی آن نهفته است
- (The New York Times) شکست می تواند یک نشان افتخار باشد
- (Newsweek) شکست خوردن موفق شدن است
- (Marketplace)شکست، اقتصاد و مذهب جدید است
هر کارآفرین موفق کسب و کار خود را بر مبنای شکست راه اندازی کرده است. هر شکست درس آموزنده خود را دارد، به این معنا که الان وقت دوباره تلاش کردن است. شکست کسب و کاری یک بخش اجتناب ناپذیر است، اما این دوباره تلاش کن است که هرکس را به جلو می راند.
Richard Branson، ۵۰۰ شرکت را راه اندازی کرد، اما تنها بعضی از آنها موفق شد.
Colonel Sanders، ۱۰۰۹ بار تلاش کرد تا بالاخره یک رستوران طرزتهیه پنهانی مرغ سرخ کرده اش را خرید.
Tim Westergren، بنیانگذار Pandora، بیش از ۳۰۰ بار برای موفقیتش تلاش کرد.
James Dyson، بعد از ۵۱۲۶ بار تلاش، موفق شد.
پس می بینید؟ باید تلاش کنید، دوباره و هزارباره.
خیلی دیر نیست
شما باید بدانید که برای کارآفرین شدن هیچ وقت دیر نیست. بسیاری از مدیران کسب و کاری موفق استارتاپ خود را بعد از گذشت سالهای جوانی زندگی شان راه اندازی کرده اند، و یا به عبارتی در سنین بالا.
نتیجه گیری
برای کارآفرینان پرتلاش و به دنبال موفقیت هیچ وقت دیر نیست، و در عوض یک بازی و مرحله جدید است. کارآفرینی شما هر شرایطی می تواند داشته باشد، از این دیدگاه ها الهام بگیرید و ببینید که شما را به کجا می برند.
الهام بخش ترین جنبه کارآفرینی شما چیست؟
منبع: http://www.entrepreneur.com/article/251737