حتما شما هم شنیده اید که طرز لباس پوشیدن افراد نشان دهنده شخصیت آن ها است و در واقع طرز تفکر و سلیقه شان را نشان می دهد،با تمام حرف و حدیث هایی که در باب بی توجهی به لباس و توجه به درون انسان ها وجود دارد نمی توان از میزان تاثیری که طرز لباس پوشیدن شما بر افراد دیگر می گذارد ؛ساده گذشت.

هفته مد نیویرک اخیرا کت واکی برای تمام افراد کارمند و موفق در نیویور ک برگزار کرد که مخصوص کسانی بود که می خواهند در عین رسمی لباس پوشیدن در محل کار بسیار هم مد روز باشند و در واقع لباس آن ها بیانگر این باشد که فرد موفقی هستند.

ما هم به شما این آیتم ها را معرفی میکنیم.

کت تک مشکی 

طرز لباس پوشیدن استارتاپ کت تک مشکی

همه ما میدانیم که اغلب مدیر ها و کارمندان برای ادارت و کلا جاهای رسمی از کت و شلوار استفاده می کنند.اما کت تک مشکی به تنهایی هم بسیار جذاب است .از خریدن کت های بسیار گران خودداری کنید چون اصلا به صرفه اقتصادی نیست؛اگر جلسه ای در شرکت دارید که چندان رسمی نیست کت تک را با شلوار جین بپوشید یا به اصطلاح مانند افراد موفق در "سیلیکون ولی" لباس بپوشید.کت مشکی به تنهایی می تواند با شلوار جین ست شود و تیپ تاثیر گذاری برای شما باشد تا به همه نشان دهید که چقدر موفق هستید.

شلوار جین

طرز لباس پوشیدن استارتاپ شلوار جین

شلوار جین های سورمه ای یا مشکی است.خانوم ها دقت کنید که در لباس پوشیدن همیشه زنانگی تان را حفظ کنید اما دقت داشته باشید که لباس هایتان زیاد کوتاه و نازک نباشد .اگر جلسه ای بسیار اداری دارید لازم نیست از رنگ های تند و زننده استفاده کنید.

آقایون پوشیدن شلوار جین و لباس های مردانه در روزهای عادی در شرکت و یا محل کار بسیار شما را جذابتر میکند و باعث می شود کارمندانتان با شما احساس راحتی داشته باشند و همیشه رییس اتو کرده و خشکی را برای خودشان تصور نکنند. 

کفش شیک و جذابی اما مناسب

طرز لباس پوشیدن استارتاپ کفش مناسب

 هروقت صحبت از کفش می شوند همه به دنبال کفشی هستند که راحت  باشد و به پاها فشاری نیاورد،در انتخاب کفش ها دقت کنید حتما این ضرب المثل را شنیده اید که کفش ها بیان می کنند که کجا بوده اید و کجا می روید پس در انتخاب کفشتان دقت کنید ،کفشی بخرید که به رنگ پوست بدنتان بیاید و نگران این نباشید که به لباستان می آید یا نه ،اگر کفشی که به رنگ پوستتان بخورد انتخاب کنید پس خود به خود به همه لباس هایتان می آید.

آقایون محترم در انتخاب جوراب هایتان دقت کنید، بسیار دیده شده که آقایون خوشتیپ وقتی روی صندلی نشسته اند و جوراب هایشان معلوم است ؛از دیدن جوراب های زشت آن ها تا سر حد مرگ تعجب کرده باشید.

ساعت با کیفیتی داشته باشید.

ساعت مناسب

حتی با وجود نسل جدید تلفن های همراه و اپل آیفون ها بازهم یک ساعت با کیفیت بسیار لازم و ضروری است و نشان دهنده این است که شما چقدر به کیفیت و زمان اهمیت می دهید.

عینک شما ،شخصیت شما

عینک

عینک هم وسیله دیگری است که بسیار شخصیت شما را نشان می دهد بسته به استارتاپ  و شخصیتی که دارید عینک با کیفیتی انتخاب کنید.یادتون نرود که شما با آنچه می پوشید باید راحت باشید. 

کیف دستی مناسب یا کیف مهندسی

کیف مناسب محل کار

لازم نیست پول خیلی زیادی برای خرید کیف اداری خرج کنید همین که ریش ریش و متعلقات اضافی نداشته باشد و پر از شکل های گرافیتی نباشد کافی است.

کیفی انتخاب کنید که مناسب محیطی باشد که در ان هستید اگر مارک کوچکی از طراح روی کیف بود هیچ اشکالی ندارد .

اصل مهم در هنگام خرید

  1. لازم نیست همیشه کت و شلوار بخرید :اگر نیازی به کت وشلوار جدید ندارید اصلا لازم  نیست که دوباره بخرید با کمی خلاقیت از کمد لباستان می توانید ترکیبات جدید از لباس ها متناسب با محیط کاریتان بپوشید و یا به جای خرید کت و شلوار گران قیمت؛کت و شلوار ارزانتر یا کت اسپورت با کیفیتی بخرید.
  2. متناسب با محل کارتان خرید کنید: اگر با کسی به خرید می روید مطمین شوید که او می داند برای چه منظوری دارید خرید می کنید و لباس ها را قرار است کجا بپوشید.خیلی وقت ها  مبلغ بسیار زیادی را صرف خرید لباس کردهاید اما متوجه می شوید که فقط چند دقیقه می توانید آن ها را بپوشید ،مثلا اگر در محیطی کار میکنید که فضای رسمی ندارد و بیشتر صمیمانه است هرگز کت و شلوار نپوشید.
  3. از جاهای کوچک شروع کنید: اگر از جو جلسه ای که می خواهید بروید خبر ندارید و یا نمی دانید جو محیط کارتان چگونه است برای روز اول کاری با لباس ساده ای بروید و طرز لباس پوشیدن بقیه را ببنید و نگاه کنید که در چه لباسی راحتتر هستید.