همه ما دنبال کسب و کار و داشتن  درآمد هستیم،من هم زمانی  مثل شما به این فکر میکردم که شغلی داشته باشم که هم در محیط خانه باشد و هم وقت کافی برای بودن با خانواده و نگهداری از فرزندانم داشته باشم.پس شروع به خواندن کتاب های زیاد و تحقیق های اینترنتی کردم اما سخت ترین جای اینکار شروع به آن بود یعنی من به عنوان کارآفرین و رییس خودم دوست دارم چه کاری انجام دهم که هم درآمد داشته باشم و هم تفریح .مساله اینجاست که ما بسیاری از موقعیت هایی که در اطرافمان وجود دارد را نمی بینیم و بی توجه به آن ها از کنارشان می گذریم.

من حاصل تحقیقاتم را در لیستی برای شما تهیه کردم تا شاید شغلی که دوست دارید را در میان آن ها پیدا کنید.

1.تبلیغات:

آیا شما در تبلیغات رسانه ای سررشته دارید؟؟؟سایتی برای تبلیغ محصولات مختلف طراحی کنید و بسته به بازدید از سایتتان در رتبه بندی گوگل بالا می آید و کمپانی های همچون BlogHer, Real Girls Media,  و رسانه های محلی شما را میبینند و جذب می کنند.ساده ترین راه برای کسب درآمد از این راه مقایسه کردن سایت های مشابه با سایت خودتان و کسب اطلاعات ازآن ها است.تبلیغات جذابتری بسازید بازدیدکننده بیتشری هم دارید.

2. مدیر برنامه

بسیاری از ناشران به یک دستیار برای برنامه ریزی و مدیریت کارهایشان نیاز دارند تا تقویم کاری آن ها را تنظیم کرده و در صورت نیاز امور کارها را به دست بگیرد.اگر شما هم توانایی بازاریابی دارید پس این شغل گزینه خوبی برای شما است.

3.هنرمند:

آیا به هنری های دستی و تجسمی مثل نقاشی و مجسمه سازی علاقه دارید و درآن ها استعداد خاصی دارید؟؟؟با استفاده از خلاقیت و استعدادتان چیزهایی بسازید و در نشیمن خانه تان استفاده کنید تا بقیه با کارهایتان آشنا شده و شاید سفارش دهند.برای ایده های خلاقانه بیشتر به سایت هایی مثل oDesk وAQUENT سربزنید.

4.نویسندگی

آیا طبع لطیف و شاعرانه یا قدرت تخیل بالایی دارید و نویسنده خوبی هستید؟؟؟ جی .کی رولینگ و استفانی میلر نمونه های خوبی از زنان خانه داری هستند که کارشان را با نویسندگی در خانه شروع کردند.می توانید هرچیز که می خواهید بنویسید از کتاب کودکان تا کتاب آشپزی.

5.کمک یار کودک

اگر دیوانه و مجذوب کودکان هستید یک کمک یار کودک شوید.کمک یار کودک یا برنامه ریز کودک فردی است که به خانواده هایی که به تازگی بچه دار شده اند در نگهداری  و مراقبت از نوزادان و بچه های سنین بالاتر کمک میکند.بارزترین نمونه این شغل برنامه تلوزیونی پرستار خوب من است که از سال 2008 در بریتانا پخش می شود.کمک یار کودک طیف وسیعی از کمک ها را از پیش از تولد تا سنین ابتدایی ارائه می دهد.شرکت های محلی بسته به نیاز خانواده پرستار و کمک یار را به  کمک این خالنواده ها میفرستند.

6.مراقبت محیطی کودک

آیا توانایی تشخیص شرایط خطرناک برای بچه ها رادارید؟؟؟یک مراقب شوید.آن ها محیط خانه و بیرون را برای کودکان با نصب وسایل مخصوصی امن  می کنند تا خطری کودکان را تهدید نکند.مثل نصب حفاظ پله و یا در گیر ها برای اینکه در را باز نکنند یا سیم های حفاظت شده.

7.وبلاگ نویس

آیا از نوشتن لذت می برید؟؟؟با نوشتن پست های جذاب در وبلاگ شخصی خودتان یا کمپانی های دیگر درآمد زایی کنید.مردم همیشه در اینترنت به دنبال مطالب جدید و جذاب هستند.راه مناسبی برای کسب درآمد در خانه است.

8.برنامه ریز جشن تولد

اگر عاشق برنامه ریزی برای مهمانی ها و شاد کردن دیگران هستید به پدر و مادر ها کمک کنید تا بهترین روز تولد را برای بچه هایشان بسازند.فضا را طراحی کنید غذا را سفارش دهید و کلا مهمانی که دوست دارید به سلیقه خود و والدین بگیرید.

9.حسابدار

اگر عاشق کار کردن با اعداد هستید حسابدار شوید.توجهی که به جزییات دارید به شما کمک می کند که با سازماندهی امور مالی و هزینه های کارفرمایان و شرکت ها در آمد زایی کنید.

10.قنادی خانگی

عاشق کیک و شیرینی و پخت و پز هستید ؟؟کیک های شکلاتی شما زبانزد همه هست و راز آن را به کسی نمی گویید؟؟وقت آن شده که کار و کسب خودتان را راه بی اندازید و کاری که دوست دارید انجام دهید و این شور و شوقتان را برای پختن کیک عروسی ،تولد و فارغ التحصیلی و هزاران مناسبت دیگر پیاده کنید.

ادامه دارد....