یک ایده جدید: ابتدا جواب سوال زیر رو بدید تا ایده ام رو بگم....
اگر قرار باشه 1000تومن به حساب یه نفر (ماهی یک بار) از طریق شبکه امن شتاب (اینترنتی یا خودپرداز و ...) واریز کنید به ازای این 1000 تومن پول چه خدمتی دوست دارید که برای شما انجام بده؟
لطفا جوابهاتون بنویسید خیلی مهمه برای من....

http://www.pleasehere.com/images/1000t.jpg

یعنی اینکه شما 1000 تومان به من بدید و بعد بگید که فلان کار رو برای شما انجام بدم .

مثلأ یک مقاله تو اینترنت برای شما پیدا کنم یا یک عکس براتون پیدا کنم یا ....


موضوع این است که می خواهیم وب سایتی ایجاد کنیم که افراد مختلف ، برای دیگران خدماتی انجام دهند و به طور ماهیانه مبلغ کمی را دریافت کنند .

طی نظرسنجی های مختلف ، خدمات زیر پیشنهاد شد :

- برام ماهی دو سه تا طرح خوشگل کارت ویزیت،طرح های گرافیکی و.... بفرسته

- معرفی وبسایت یا وبلاگ به دوستان و کاربران دیگر

- من برای نکات آموزشی کاربردی این مبلغ رو می پردازم

- چون الان شدیدا دنبال یه ایده خوب برای کار اینترنتی هستم برای اینکه کسی راهی بهم معرفی کنه برای پول در آوردن بی دردسر 

- درس هایی که از زندگی گرفته تو این یک ماهو به من هم بگه

- منو با افراد با نفوذ یا فرهیخته ای که آشنا شده و یا از قبل آشنا بوده ، آشنا کنه .

- یه کتاب خوب بهم معرفی کنه و برام بیاره

- آهنگای جدیدو اون ماهو دانلود کنه و برام بیاره رو سی دی.

- اگه ایده جدیدی پیدا کرده بهم بگه

- بیاد کارای جزئی لپ تاپمو انجام بده مثلا انتی ویروسشو چک کنه یا اگه ترفند جدیدی یاد گرفته در یک نرم افزار بهم یاد بده

- اگه اپلیکیشن جدید برای موبایلم اومده که میدونه من میپسندم برام بفرسته .

- سوپرایزم کنه

- ماشینمو تمیز کنه .

- من دوست دارم به ازای اون هزار تومن از تجربیات آدم هایی که تو کسب و کاراشون موفق نشدن استفاده کنم.

- ازش میخوام هر ماه یه کتاب آموزش نرم افزار برام بفرسته.مثل کتابهای انتشارات کلید

- در قبال پرداخت این هزار تومان می خوام لیست شماره تلفن های شرکت هایی که لازم دارم برام ایمیل کنند . مثلاً شماره تلفن های کارخانجات تازه تاسیس صنعتی ( برای اینکه بتونم برای بازاریابی پرزنتشون کنم )

- اگه بتونه منو در طول ماه صبح زود از خواب بیدار کنه هم خوبه

- من هزار تومن میدم تو روزای کاری صبحها منو با یه صبح بخیر بیدار کنه

- گزارشی از بازار بورس بهم بده

- به ازای 1000 تومن در ماه هفته ای یک سمینار جمعه ها بذاره همه کسانی که 1000 تومن دادن بیان. و در اون سمینار در مورد کسب و کار و بیزنس و موفقیت حرف زده بشه. یک سخنران انگیزشی داشته باشه یکی شبیه آزمندیان. و اعضا با هم آشنا شن و حتی اتاق های فکر تشکیل شه. اگه همچین چیزی بود از 1000 تومن ارزش بیشتره.



لطفا مطلب کامل را در لینک زیر بخوانید :

http://forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=3748