آیا شما در خانه ی مادریتان زتدگی می کنید و می خواهید کسب وکار خانگی را شروع کنید؟

آیا در مورد یک کسب وکار جدید فکر کرده اید؟

آیا به دنبال درآمد اضافی هستید؟

با توجه به انجمن کسب وکار کوچک  ، زنان صاحب کسب وکار در حال افزایش است و در حال حاضر دارای سریع ترین رشد کسب و کارهای جدید در اقتصاد ایالات متحده است.در اینجا 10 ایده ی کسب وکار وجود دارد که به کمک آن ها می توانید کسب وکارتان را شروع کنید.

محصولات کودک

صنعت کودک پررونق است. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که صنعت محصولات بچه ها به ویژه در خرید و فروش آنلاین  سر به فلک کشیده است. بازار غذای کودک نیز پیش بینی به رشد 5.4 درصد بین سال های 2012 و 2016  داشته است.

شما می توانید با محصولات کودکی که ایجاد می کنید یا غذای کودکانه که درست می کنید یا طراحی لباس کودک که باسلیقه خودتان انجام می دهید درآمدی کسب کنید.در کل اگر به فکر کودکان باشید همیشه شاد خواهید بود.

کسب درآمد با وبلاگ/وب سایت /جامعه ی مجازی

چرا یک وبلاگ /وب سایت /جامعه ی مجازی برای کمک به دیگران ایجاد نکنید؟شما می توانید یک وب سایتی مثل وب سایت های سودآور دیگر ایجاد کنید و در آن به تبلیغات یا بازاریابی  بپردازید همچنین می توانید برای گروه سنی خاص خدمات دهید مثلا در سایت خود خدماتی مثل مراقبت از کودک را ارایه دهید و به این ترتیب درآمدی کسب کنید.

آموزش

آموزش یکی از بهترین فرصت های کسب وکاری برای هر کسی که صبور و شکیباست و می خواهد به دانشجویان دیگر برای بهتر شدن کمک کند.

برای زنانی که متعهد به انجام وظایف منزل هستند شما می توانید جلسات خصوصی برنامه ریزی کنید و به صورت آنلاین از طریق اسکایپ یا نرم افزارهای دیگر به آن ها آموزش دهید .امروزه خیلی از صاحبان کسب وکارهای بزرگی بخشی از خدماتشان را به صورت آنلاین انجام می دهند و بخشی از آموزش ها به صورت مجازی است . اگر در اینترنت فقط کمی جستجو کنید به این مساله پی خواهید برد. برای زنان حرفه ای، تدریس خصوصی معمولا بعد از ساعت مدرسه انجام می شود.

برنامه ریزی رویداد

آیا شما از برنامه ریزی کردن مناسبت ها ، تولدها ، مهمانی ها لذت می برید؟

آیا شما حاضر هستید کارهایی مثل پیدا کردن سالن ،همکاری با فروشندگان،برنامه ی زمانبندی  و سرکار داشتن با آخرین وقایع  را انجام دهید؟

آیا شما دوست دارید هماهنگی های کوچک مثلا دور هم بودن یا برنامه ریزی برای رویدادهای بزرگتر مثل مراسم ازدواج ،همایش ها و... را انجام  دهید؟

شما می توانید از چشمان تیزتان برای دیدن جزییات و از توانایی هایتان برای هماهنگ کردن وظایف متعدد برای شروع برنامه ریزی وقایع کسب وکار استفاده کنید.

اداره ی آمار کار پیش بینی کرد بین سال های 2010  و 2020 شاهد  رشد 7/43 درصدی برای این نوع از کسب وکار با عنوان برنامه ریزی رویدادهای کسب وکاری خواهیم بود .پس می توان گفت این ایده همواره رو به رشد خواهد بود و زنان می توانند این ایده را به کار گیرند.ایجاد سرمایه ی مطلوب  برای زنانی که شم سازماندهی کردن و مدیریت کارها را خوب می دانند توصیه می کنیم.

خدمات مربیگری

آیا عاشق کمک کردن به مردم هستید؟راه اندازی خدمات مربیگری از نظر شخصی و مالی می تواند فرصتی برای درآمدزایی شما باشد.آیا شما مربی بهداشت ،مربی حرفه ای در میان دیگر هستید شما با این فرصتی که در اختیارتان است می توانید هم به دیگران کمک کنید و آن ها را شاد کنید و هم بر چالش و موانع غلبه کنید.و از پتانسیل و توانایی تان استفاده کنید و به هر چیزی می خواهید برسید.

اگر شما می توانید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید و شنونده ی دلسوزی هستید که نمی تواند سریع قضاوت کند .با مربی گری شخصی می تواند شانس اینکه متفاوت باشید و به دیگران کمک کنید فراهم کند.

مشاوره ی کسب وکار

اگر شما تجربه خوبی در زمینه ی یک صنعت خاص دارید می توانید به عنوان یک متخصص در زمینه ی تخصصیتان به کار آفرینان ، سازمان های غیرانتفاعی و سازمان های دیگرو.... مشاوره دهید.به عنوان یک مشاور کسب وکار ،شغل شما حل مسائل ،کشف ناحیه ی مشک قبل از اینکه تحقق یابند و ارایه ی مشاوره های صوتی به منظور کمک به تصمیم گیرندگان کسب وکار های معقول  می باشد.شما به عنوان فردی که موفق هستید می توانید به دیگران هم کمک کنید تا آن ها نیز موفق باشند.


مشاوره ی فناوری اطلاعات ((IT

مشاوره ی فناوری اطلاعات منحصرا" به کارکردن در شرکت های فناوری اطلاعات نمی باشد.هر کسی در هر مرحله ای نیاز به کمک های فناوری اطلاعات دارد.اما هر کسی این بودجه را ندارد که بتواند یک شرکت بزرگ اجاره کند.

اگر شما یک پس زمینه ی فناوری دارید و می توانید به افراد در زمینه راه اندازی شبکه ، عیب یابی و انجام کارهای دیگر کمک کنید شما می توانید به عنوان یک زن مشاور در زمینه ی فناوری اطلاعات از  خانه کارتات را شروع کنید و حتی یک تعدادی کارمند استخدام کنید تا مشتریانتان افزایش یابد.

مشاوره همچنین شامل کمک به صاحبان کسب وکار در اتخاد نرم افزار و سخت افزار برای سازمانشان باشد.این یک فرصت عالی برای کسانی که عاشق محصولات تکنولوژی  و دیدن آن ها در عمل هستند.

یک برنامه ی کاربردی (اپلیکیشن ) ایجاد کنید.

بر اساس  مطالعات اخیر توسط اتحادیه توسعه دهندگان برنامه های کاربردی تنها 6 درصد از توسه دهندگان نرم افزار زن هستند. یک استارت آپ ایجاد اپلیکیشن یا برنامه های کاربردی را ایجاد کنید .شما هم می توانید  برنامه های کاربردی برای دیگران ایجاد کنید و صاحب کسب وکار شوید.

اگر شما یک ایده ی  عالی برای ایجاد یک برنامه ی کاربردی دارید می توانید افرادی را استخدام کنید تا آن برنامه را برای شما بسازند.آیا شما هیچ پس زمینه ی تکنولوژی ندارید؟ دوره های توسعه ی نرم افزار چه آنلاین و چه آفلاین در دسترس هستند اما شما می توانید از طریق منابع ارایه شده توسط گوگل ، اپل  و پلت فرم های دیگر ایجاد برنامه های کاربردی را یاد بگیرید.

متخصص رنگ  

مطالعات بسیاری نشان می دهد رنگ  تقریبا " در هر زمینه ای بر مغز انسان تاثیر می گذارد از تصمیمات مصرف کننده تا تغییر خلق و خوی و در نهایت ایجاد اعتماد تاثیر گذار است. اگر شما روانشناسی رنگ ها را می دانید و چشمان تیزی برای دیدن رنگ ها دارید این کار را به شما توصیه می کنیم.طبق مطالعات اخیر نحوه ی دیدن رنگ ها از دیدگاه زن ها و مردها متفاوت است.شما می توانید انواع مشتریان داشته باشید مثل کسب وکارهایی با نیازهای نام تجاری ، معماران  و تزیینات طراح داخل و حتی بیمارستان ها و درمانگاه ها برای کمک به درمان بیماران .


خدمات تحریریه

آیا شما علاقه برای نوشتن کلمات دارید؟پس می توانید کسب وکاری مثل نوشتن مقالات ، ویرایش و چاپ و نشر برای خود ایجاد کنید.

نترسید همیشه در اول راه کمی نگرانی وجود دارد یادتان می آید وقتی برای اولین بار مادرتان شما را به مدرسه برد تا درس بخوانید شاید از آن محیط  به دلیل نبود حامی و پشتیبان قابل اعتماد می ترسید در آن دوران فکر می کردید  قابل اعتمادترین کسانتان مادرتان است ولی  هر چقدر که سنتان بالاتر می رفت یاد گرفتید باید به دیگران اعتماد کرد باید به معلم اعتماد کرد او برای باسوادکردن شما و رسیدن به آینده درخشان برای شما هر کاری کرد پس به او  باید اعتماد می کردید.

پس بدانید شروع هر کار برایتان سخت است  به تدریج با هموار شدن مسیر برایتان طی کردن مسیر آسان تر می شود.

آیا شما استعداد قصه گویی دارید؟نویسندگان مقداری از فرصتشان را صرف  توید محتوی سایت ، مجلات و رسانه های خبری می کنند.

آیا شما می توانید سریع اشکالات دستوری ، تلفظی ،ساختاری را پیدا کنید؟

به عنوان ویراستار می توانید به ویرایش نسخه های خطی، وب سایت ها، مجلات، کتاب ها و بیشتر بپردازید.

آیا شما می توانید از خودتان کتابی منتشر کنید؟ چه نوع کتابی؟ آیا بیشتر کتاب های شما الکترونیکی منتشر می شود.شما می توانید منتشر کنندگان نسخه های دیجیتال در خانه تان مشغول به کار شوید.می توانید مثلا دست نوشته های دیگران را به صورت کتاب الکترونیکی درآورید و برای دیگران در سایت یا وبلاگتان به نمایش بگذارید .

این کار بسیار آسان تر از چیزی است که شما فکر می کنید مخصوصا خانم ها  می توانند رمان ها و داستان هایشان را که برای نوشتنش ماه ها و شاید یک سال زمان گذاشتند  به صورت کتاب الکترونیکی درآورند برای دیگران به نمایش بگذارند. ما در عصری زندگی می کنیم که کموبیش اکثر افراد و به خصوص قشر جوان و پویای ما با اینترنت سرو کار دارد.

اینترنت مرزها را نادیده می گیرد و کسب وکارتان را می تواند متحول کند . نباید وجود این عنصر باارزش و تاثیرگذار در زندگی مان را  نادیده بگیریم و به خوبی از آن برای کارهای تحقیقاتی و کسب درآمد استفاده کنیم.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4629-business-ideas-women.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.