آن چیزی که شما برای فروش می گذارید قرار نیست حتما" مردم از شما بخرند.این سوال را از خودتان بپرسید چرا مردم باید محصول شما را بخرندکمپین ارزش با چرا شروع می شود.

همیشه در هنگام ایجاد محصول این سوال را حتما از خودتان بپرسید چرا مردم باید از شما خرید کنند ؟مگر محصول شما چه ویژگی دارد که محصولات رقبا آن را ندارد؟ شروع با چرا یک ابزار قوی و قدرتمند برای توسعه یک پیام بازاریابی منحصر به فرد، به ویژه در یک بازار رقابتی است .اگر کار خود را با دلیل شروع کنید ارزشمند است.سعی کنید از کسی در ساخت محصول کپی و تقلید نکنید. متمایز بودن محصول شما از رقبا باعث پیروز ی و موفقیت استارت آپ شما می شود.

شرکت اپل کار خود را با چرا شروع کردپس از آن، که اپل صاحب قدرتمند ترین نام تجاری  در فن آوری است.

  در اینجا به آنهایی که دیوانه هستند بورس یا شورشیان می گویند.آنها کسانی هستند که همه چیز را متفاوت می ببینند .آن ها کسانی هستند که مایل نیستند قوانین را رعایت کنند .آن ها کسانی هستند هیچ احترامی برای وضع موجود قائل نیستند.آن ها کسانی هستند که می خواهند همه چیز را تغییر دهند. برخی ممکن است آنها را دیوانه ببینید و  ما نابغه را ببینید. زیرا کسانی که به اندازه کافی دیوانه اند   فکر می کنم آنها می توانند جهان را تغییر دهند.

کدام شرکت کامپیوتر بر شرکت دیگر غلبه دارد؟صاحب چندین میلیون سود شدند؟برای رقبا غیرممکن است که استراژی را بدون اینکه تجربه کافی داشته باشند  و مدعی آن باشند آن را از رقبای دیگر کپی کنند.
    
نام تجاری مهم ترین دارایی یک شرکت است. یک شرکت نیست می توانید "خود" حقایق آن است. اگر حقایق این شرکت (سرعت، قیمت، کیفیت) به رقابت برتر هستند، هر رقیب خوب آنها را کپی می کند. و یا حتی بدتر در اسرع وقت آن ها را بهبود  می دهد.  یک شرکت نمی تواند "صاحب " حقایقی مثل سرعت ،قیمت ، کیفیت باشد.ما صاحب هبچ نرم افزاری نیستیم فقط چون اولین بار ما در مورد آن فکر کردیم برای مشتریان مهم  و با ارزش شد.

با شروع چرا ، موثر ترین روش فروش  در فرم های مختلف است.به غیر از ویژگی های محصولتان روی ارزشی که محصول دارد تمرکز کنید. بازاریابی محصولتان اگر به درستی توسط یک متخصص انجام شود باعث منحصربه فرد  بودن و متمایز بودن  محصول شما بین رقبا خواهد شد.

منبع:

http://tomtunguz.com/why-how-what/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.