در زمان شروع یک استارتاپ شما از سرمایه و منابع اندکی برخوردار هستید. برای اینکه به رشد استارتاپ خود کمک کنید، باید آن را با راه حل های مناسب و کم خرجی تقویت کنید. شما همیشه مجبور نیستید که برای بدست آوردن پول، پول خرج کنید. برای کمک به رشد همه جانبه استارتاپ شما، در زیر به 4 مورد ابزار ضروری برای این کار اشاره می کنیم:

تبلیغات

تبلیغات آنلاین یک تاکتیک تمام و کمال برای کشاندن مشتری به سمت محصول شما می باشد. اما شما به این نیاز دارید که با صرف کمترین هزینه تبلیغات کنید. سایتی مثل Clickbooth به شما کمک می کند تا با کمترین پرداخت تبلیغات کنید و محصول خود را به مشتریان معرفی کنید.

بالابردن رتبه سایت

شما به این نیاز دارید که مردم را به وب سایت خود بکشانید و به علاوه آنها را قانع کنید که بمانند و یا دوباره به شما سر بزنند. محتوای سایت شما باید در رتبه بالایی در موتورهای جستجو قرار داشته باشد و شما را در مقابل مشتریان قرار دهد. برای رسیدن به این هدف سایت Searchmetrics  به شما کمک می کند. به ازای 49 دلار در هر ماه این سایت شما را به موتورهای جستجو پیشنهاد می دهد، با ابزار مخصوصی رتبه شما را تحلیل می کند و بهبود می بخشد و با انتخاب کلمات کلیدی مناسب رتبه شما را در جستجو بالا می برد. این کار بسیار مفید است و مهم نیست که بودجه شما چه قدر باشد.

تنوع در روش های پرداخت

هرچه قدر که شما در روش های پرداخت خود تنوع بیشتری داشته باشید، به همان اندازه مشتری بیشتری جذب می کنید و درآمد کسب می کنید. شما از طریق سایت PayFirma  می توانید به انواع روش های پرداخت دست پیدا کنید و درازای هر تراکنش مبلغ بسیار کمی را پرداخت کنید. با پرداخت ماهانه 25 دلار شما قادر هستید که در هرماه 5 کاربر را پوشش دهید و گزارش های فروش را به هم بدهید. به علاوه اینکه شما از قابلیت پرداخت اینترنتی و موبایلی برخوردار هستید.

برنامه های پیشنهادی

سایت هایی هستند مثل سایت Referral Candy  که در ازای دریافت مقداری پول سایت شما را به دیگران و دیگر سایت ها پیشنهاد می دهند و افراد را به سایت شما جذب می کنند.

با در اختیار داشتن این ابزارها شما می توانید با کمترین هزینه بر روی تجارت خود تمرکز کنید و در ازای کمترین چیز بیشترین بهره را بدست بیاورید.

منبع : http://www.entrepreneur.com/article/250608