جک نادل، کارآفرین ۹۱ ساله ایی است که در طول ۷۰ سال به موفقیت بادوام و پایداری در عرصه وسیعی از صنایع دست یافته است.«نادل» اولین تجربه کای اش را بلافاصله بعد از جنگ جهانی دوم آغاز کرد. او با گذشت چندین سال، امپراتوری چندمیلیون دلاری «جک نادل اینترنشنال» را راه اندازی نمود.

نیاز را شناخته و آن را اعمال نمایید

نادل بر یافتن نیازهای جامعه و تحقق آنها به بهترین شیوه تاکید دارد. به گفته وی این توصیه، هم برای تجارت های محصول محور و هم خدمات محور، و هم برای استارتاپ ها و هم شرکت های بزرگ کاربرد دارد.

اجازه ندهید ضمیر نفس تان وارد این راه شود

نادل تاکید دارد که به منظور دستیابی به موفقیت های بزرگ، باید پذیرای آموزش باشید و تحقیقات خود را انجام دهید. او در ادامه هشدار می دهد که هیچ یک به اندازه یک ایده خوب، هیجان انگیز نیست، اما دقت کنید. هیچ وقت ایده های بزرگ به شکل کامل متولد نمی شوند، یک ایده خوب همانند یک نوزاد دوساله است: پر سروصدا و کاملا بدون چشم انداز درست. همواره ایده های تجاری، اولین یا آخرین ایده تجاری باورنکردنی نیستند. به گفته یک میلیونر موفق «فرصت های تجاری همانند اتوبوس می مانند، همیشه یکی دیگر هم در راه است

اکثر کارافرینان موفق نابغه نیستند

در هر نسلی نابغه های همچون استیو جابز، بیل گیتس، و الون ماسک وجود دارند که با تولید محصولاتشان انقلابی ایجاد نمایند. اما همه کارآفرینان الزاما اینگونه نیستند. برای اکثر ما کارافرینان غیرنابغه، صرفا داشتن درآمد بالا کافیسیت.

منبع:

http://mashable.com/2015/09/23/sisterskickstarter/?utm_campaign=Feed%3A+Mashable+%28Mashable%29&utm_cid=Mash-Prod-RSS-Feedburner-All-Partial&utm_medium=feed&utm_source=feedburner#b1H.djdz3aqp