چه کارکنیم تا کاربران سایت ما را ترک نکنند؟

چراکاربران به محتوای مان اهمیت نمی دهند؟

آیا همه آن هایی که محتوا تولید می کنند، موفق می شوند؟

آیا تولید و نشر محتوا کاری آسان است؟

بازاریابی محتوا یک روش قدرتمند برای تبلیغات و به دست آوردن مشتری های بیشتر است و بسیاری از صنایع و کسب و کار ها از آن استفاده می کنند. اما آیا همه آن هایی که محتوا تولید می کنند، موفق می شوند؟

طبق یک گزارش جدید توسط Forrester حدود 87 درصد از برند ها، در تولید محتوایی که کاربران شان از آن راضی باشند، ناتوانند. تنها 14 درصد از تولید کننده های محتوا، از محتوای خود رضایت دارند و بر این باورند که برای مصرف کننده مفید و ارزشمند است.

واضح است که شرکت ها و کسب و کار ها باید بیش از پیش به روش های ایجاد ارزش در محتوای خود فکر کنند و راهکار هایی پیدا کنند.

دانستن روش های غلط و اشتباهات در زمینه تولید محتوا، می تواند کمک زیادی بکند. در ادامه چند مورد از کار هایی را که نباید انجام دهید، آورده ایم.


·         عدم شناخت صحیح مخاطب

چیزی که بیشتر افراد به آن توجه ندارند و از آن غافل می شوند، تمرکز روی نیاز های مخاطب است. این مساله یکی از اصلی ترین معیار ها در تولید محتواست.
هر نوع محتوایی که تولید می کنید و در هر حجمی تولید می کنید، باید نیاز های کاربر را برطرف کند. در این زمینه بهتر است نکته های زیر را فراموش نکنید:
*
باید با دقت تعیین کنید که مخاطب هدف تان چه کسی است. این اولین قدم در استراتژی بازاریابی محتواست.
*
باید مشکلاتی را که مخاطب هدف با آن ها دست به گریبان است شناسایی کنید و راهکار های مناسب را ارائه دهید.
*
صدای شما باید با مخاطبان هماهنگی و همخوانی داشته باشد. واضح است که نحوه ارتباط با 200 نفر زن جوان، کاملا متفاوت از نحوه ارتباط با 200 نفر مرد بازنشسته است.

منبع:

https://open.bufferapp.com/buffer-values/