طی تحقیقات انجام شده در دانشگاه هاروارد محققان به این نتیجه رسیدن که هر چیزی که بتونه تاثیر مثبت روی احساسات مردم بگذاره بیشتر در رسانه ها به اشتراک گذاشته میشه و بیشتر بروض داده میشه.

حالا مهمترین سوال اینه که چطور میتونیم مثبت رو تعریف کنیم؟

5 راه بسیار ساده و کاربردی را برای شما معرفی می کنم:

1.مثبت بودن میتونه یه دلیل شخصی باشه: شما باید طبق شناختی که از شخص مورد نظرتون دارین پیش بروید


2.مثبت بودن مربوط به یک قشر خاص نیست: شما باید منظورتون رو طوری به مخاطب یا مخاطبانتون برسونید که بیشتر جنبه ی عمومی و همگانی داشته باشه تا یه جنبه ی شخصی

3.برای مثبت بودن باید راهکارها رو بیابید:شما باید بیشتر روی این مسائل و راه حل ها تاکید داشته باشید تا روی مشکلات پیش رو.

4.همیشه از کلماتی استفاده کنید که اکثر مردم اونا رو قبول دارن: مطالبی هستند که وقتی انها را مطالعه کنیم برامون جذابیت خاصی داره و حس خوب و پر از انرژی را تجربه میکنیم

5.مطالب ساده تر وروان تر مخاطب بیشتری دارند: سعی کنید در نهایت زیبایی , سادگی کار رو حفظ کنید تا مطالعه و یادگیری اونا برای همه راحت تر باشه

با استفاده از اینگونه نکات میتونید به سادگی روی مشتری و مخاطبتون تاثیر باور نکردنی بگذارید.

منبع:

https://books.google.com

برداشت آزاد خودم از این موضوع.