تغییر همواره اتفاق می افتد. انرژی و ارتعاش در بین انسان ها در حال تغییر است. مردم به شدت نسبت به هم نوعان خود و کره زمین حساس تر شده اند. حال شما چگونه می خواهید خود را برای تغییر انرژی آماده نمایید.

۱- پاکسازی بدن

اولین پیشنهاد ما پاکسازی بدن تان از رفتارهای منفی و حذف عادات بد از زندگی تان است. اگر سیگار می کشید، آن را کنار بگذارید، نوشیدنی الکلی ننوشید، غذاهای بی کیفیت نخورید، و عمدتاً سوخت سالم به بدن تان برسانید. اگر با خودتان خوب رفتار کنید، انرژی تان هم باطراوت و تازه خواهد شد.

۲- خلاق باشید

با تغییر انرژی در همه جا، حال لازم است که شما هم اجازه دهید خلاقیت تان بروز کند. آواز بخوانید، برقصید، آشپزی کنید، نقاشی بکشید، باغبانی کنید، بنویسید، اجازه دهید خلاقیت تان به جریان بیفتد.

۳- وقت تان را در طبیعت بگذرانید

تبدیل و تغییر انرژی می تواند دورشدن از جهان انسان ساز، از نظام های فرهنگی توهین آمیز و تخریب محیط زیست باشد. یک شیوه کمک به این تغییر، صرف زمان در طبیعت است. در طبیعت غرق شوید. به خودتان یادآوری کنید که زندگی برای بشریت است. خودتان را به طبیعت بچسبانید. اجازه ندهید هیچ کس به شما آسیب برساند.

۴- به ندای درون تان گوش دهید

ممکن است گاهی اوقات بینش و ندای درونی تان اشتباه باشد. اما عادت کنید که به آن گوش دهید و به توصیه که به شما می کند بیاندیشید.

۵- بر خودتان تمرکز کنید

بر انرژی تان تمرکز و توجه کنید. به قدر کافی بخوابید. مدیتیشن کنید. یوگا انجام دهید. شمع روشن کنید. در طبیعت باشید. اینها باعث قوی شدن انرژی شما می شوند.

منبع:

http://higherperspectives.com/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.