۱. سخت ترین مسئله زندگی شما این است که خودتان را قانع کنید شما ارزش آن را دارید تا کارهایی که می خواهید انجام دهید.

۲. دور انداختن وسیله های غیر ضروری شما را خوشحال تر خواهد کرد تا خریدن چیز های جدید.

۳. تغییر چیزهایی که می خورید و تمرکز بر روی سلامتیتان مهم ترین تصمیمی است که می توانید بگیرید.

۵. اکثر ما یک زندگی سایه ای داریم که مانع رسیدن ما به زندگی که خواهان آن هستیم می شود.

۶. به خودتان اجازه دهید تا آسیب پذیر باشید


وقتی شما به خودتان اجازه می دهید آسیب پذیر باشید ، شما بیشتر به خودتان و افرادی که در اطرافتان هستند متصل میشوید. شاید شبیه جملات روان پریشان به نظر برسد، اما یک حقیقت است.

۷. هیچکس در این دنیا به شما چیزی بدهکار نیست ، حق داشتن شبیه یک بیماری بد است.

۸. اگر منتظر یک شغل، خانه جدید، یا یک نامزد هستید که شما را خوشحال کند هیچوقت خوشحال نخواهید شد. خوشحال بودن یک انتخاب است.

۹. هر چقدر بزرگتر می شوید کم تر به اینکه بقیه چه فکر می کنند اهمیت خواهید داد.

۱۰. وقتی در مورد چیزهای کلی در زندگی خود به “ عنوان کسی که هستید فکر می کنید“ یک جای کار مشکل دارد.

۱۱. یک مهارت با ارزش در خودتان پیدا کنید و در آن خبره شوید.

۱۲.وقتی بر اساس باورهای خودتان زندگی کنید ، برای افرادی که در اطراف شما هستند الهام بخش می شوید.

۱۳. نظم مهم ترین بخش از موفقیت است.

۱۴همیشه برداشتن اولین قدم سخت ترین کار است.

۱۵همه وقتی اولین بار چیزی را امتحان می کنند گند می زنند.

۱۶کم تر از داشته هایتان زندگی کنید.

۱۷. وقتی پای تغییر زندگی به میان می آید نزدیک ترین افراد به شما منفی ترین هستند.

۱۸پول وجدان ندارد.

افرادی هستند که کارهای بسیار بزرگی می کنند و پول زیادی هم در می آورند، اما افرادی هم هستند که کار های بی نهایت غیر اخلاقی انجام می دهند و در آمد زیادی هم دارند.

۱۹کتاب های زیادی را مطالعه کنید.

من سعی می کنم هفته ای یک کتاب را مطالعه کنم یا دوباره بخوانم. خیلی از وقت ها من کتاب هایی را که دوست دارم چند بار می خوانم. من در ابتدای هر روز قبل از اینکه کارم را شروع کنم ۳-۴ صفحه از یک کتاب را می خوانم  تا طرز فکرم را با آن تنظیم کنم.

۲۰هر سه سال شما متوجه می شوید سه سال پیش چقدر احمق بودید.

۲۱در کنار افرادی باشید که از شما بهتر هستند.

۲۲. تا زمانی که واقعا کسی را دوست ندارید با یک نفر وارد رابطه نشوید.

۲۳شما یا بهتر می شوید یا بدتر. چیزی به نام درجا زدن وجود ندارد.

۲۴. برای افرادی که در زندگیتان هستند معیار مشخص کنید.

۲۵وقتی نوبت به کار می رسد پل های پست سرتان را خراب نکنید.

۲۶اهدافتان را مشخص کنید  ۵ ساله ، ۱ ساله ، ماهانه و روزانه.

۲۷. اگر آینده کاری شما در دست بقیه است اگر آن را از دست دادید غافلگیر نشوید.

۲۸در مقابل کارهایی که بقیه مردم دنبال می کنند احساس وظیفه نکنید.

۲۹اگر شما برای تعطیلات زندگی می کنید ، اشتباه عمل می کنید.

منبع:

http://www.justingoff.com/29-things/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.