27. زمانی که تما یل به فروش و یا واگذار ی کسب و کار خود دار ید در صورتی که نـام کـسب و کارتـان، اسـم کوچک شما باشد، به قیمت کمتر از زمانی که یک نام تجار ی مناسب داشته باشد به فروش می رسد.

28. تعیین نام مناسب به این روش انجام میشه:

 یک جلسه هم اندیشی یاروش طوفان مغزی تشکیل بدید.

 نام های مناسـب ی را کـه بـه ذهنتـان میاد رو بنویسید. حتی اگر مسخره هم باشه.

بعد اسم هایی که نامناسب هستو حذف کنید وتا6 یا 7 تا باقی بمونه.

 29. بـه ارتباطـات فکری مردم توجه کنید و ا ینکه اغلب انها کدام اسم را ترجیح می دهند و دوست دارند. و خوب تو انجمن های دوستانتون که هستید ازشون بخوایید که نظرشونو بگن. و هر اسمی رو که انتخاب کردن دلیل انتخابشون رو هم ازشون بخوایید.

30. به کتاب راهنما ی آنلا ین و آفلا ین مراجعه کنید تا بررسی کنید که  تا اسـم منتخـب شـما وجـود دارد یا خیر

31. همچنین در اینترنت شناسه های ".com" را بررسی کنید تا بدانید که آیا نام مورد نظر شما در اینترنت وجود دارد؟ همیشه یادتون باشه که ".com" به ".net" ارجحیت دارد

32.قبل از اینکه هزینه بابت تبلیغات بدیدقبلش سعی کنید یه توضیحی در رابطه با کسب وکارتون بنویسید و برای رسانه ها بفرستید.

33. ن اغلب کالاها و خدمات به خودی خود به فروش نمیروند. اقتصاد دان ی با نام یو افردو پارتو به عنوان یک اصل ارایه داده اسـت کـه بـه قانون -٨٠ ٢٠ معروف است . این  اصل بیان می کند که اگر ٢٠% از کسب و کارها به ارا یه دادن خدمات مشغول باشند، ٨٠ درصد درگیر خدمات فروش و تبلیغات هستند

34. بهتر است به مطالعه موردی در مورد روش های تبلیغات و فروش برای کسب و کار خود بپردازید.

منبع:

برگرفته از کتاب الکترونیک نکات اساسی برای شروع کسب و کار سایت رشد.

برداشت آزاد خودم از این موضوع