شما نمی توانید بیش از حد آماده باشید.

هرگز نمی توانید برای اجرای کسب وکار آمادگی بالایی داشته باشید حتی اگر به نظر برسد افکار بلندی و نویی برای کارتان دارید. چقدر خوب است اگر شما آمادگی لازم را در بدترین موقعیت داشته باشید.اگر وجه تان و سرمایه تان بیشتر نشود چه کاری انجام خواهید کرد؟اگر یکی از اعضای تیم غیرمنتظره ضامن شما بشود چه کاری خواهید کرد؟اگر شما نیاز به تجدید کل استراتژِ ی نام تجاری تان دارید چه کاری باید انجام دهید؟دانستن اینکه در این رویدادها چه چیزی شما را از بحران نجات می دهد به شما کمک خواهد کرد تا با مشکلات و موانع روبرو شوید.


ایجاد ارتباط با افراد حرفه ای

دانشجویان به طور مداوم با افراد حرفه ای در زمینه ی شغلی در آینده در ارتباط هستند.و این ارتباط می تواند می تواند شما را صنعت متصل کند.گاهی باید از هر فرصتی و هر راهنمایی از سمت دوستان برای رسیدن به ادهدافتان استفاده کنید.

شما نمی توانید همیشه به یک برنامه درسی درست داشته باشید.

فکر می کنم طرح کسب وکار شما مثل یک برنامه ی درسی مدرسه شبیه است. مانند برنامه ی درسی برای یک کلاس طرح شامل شرحی از شرکت شما و چیزی که شما نیاز برای اجرای کسب وکارتان دارید و اهداف بلند می باشد.و مانند کلاس درس کسب وکار شما ممکن است یک مسیر متفاوتتری از آن چه شما پیش بینی کرده بودید داشته باشد.داشتن یک استراتزی روشن بسیار مهم است.بخشی از اجرای استارت آپ می تواند مربوط به طرح کسب وکارتان می باشد.دانش آموزان و دانشجویان برخی از مهم ترین درس ها را اگر یاد بگیرند می تواند برای کسب وکار شان هم استفاده شود.

ایجاد روال برای کار زمان می برد.

مراحل لولیه کسب وکار (و حتی بعد از آن  که یک استراتژی را تغییر دادید) شما به احتمال زیاد یک " آزمون و خطا" باید انجام دهید این کار قبل از آغاز کار اصلی بهترین راه برای فعالیت است. ممکن است انجام این کار خسته کننده باشد. اما شما فقط باید صبور باشید و با تلاش و استقامت به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
شکست پایان راه نیست.

اگر در مدرسه در درسی نمره خوبی نمی گرفتید به این معنی نبود که شما باید درس و مدرسه را رها کنید.در کسب وکار هم همینطور است اگر اشتباهی در کارتان مرتکب شدید به این معنی نیست که باید کسب وکارتان را رها کنید و انگیزه ی خود را از دست بدهید.از این شکست ها درس بگیرید  .کمی مراحل کارتان را جابه جا کنید تا دقیقا جایی که اشتباه کردید شناسایی کنید.منابع دیگری دارید هم امتحان کنید از شکست ها نترسید از آن ها تجربه ای کسب کنید تا پله ای شود برای کسب وکارتان.

شما همیشه نباید عمل یادگیری را انجام دهید.
داشتن یک راه اندازی موفقیت آمیز کسب وکار  به این معنا نیست که شما باید چیزی از کارآفرینی نمی دانید جهان مانند دانشگاه است  و کسب و کار فقط یک دوره کوچک در آن است.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4990-back-to-school-lessons.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.