اگر می خواهید میلیونر شوید، یادگیری برخی مهارت ها برای شما لازم و ضروری است. در واقع میلیونرها با داشتن این مهارت ها است که خود را در جایگاهی متفاوت از دیگر افراد جامعه قرار می دهند. این مهارت ها کمی حرفه ای هستند و افراد معمولی شاید قدرت درک آن را نداشته باشند و همین عامل است که همیشه افراد میلیونر را در جایگاه اول قرار می دهد. شاید در نگاه اول رواج این مهارت ها کمی مشکل به نظر برسد. اما، اگر کمی با این دست افراد رفت و آمد کنید، می بینید که چندان هم این کار سخت نیست. سعی کنید با مطالعه دوباره تجارب افراد متخصص، به تعریف این مهارت ها بپردازید. برخی از آنها در فروش بسیار ماهر هستند و برخی هم در بازاریابی و غیره. به هرحال از میلیونرهایی بیاموزید که در مهارت های زیر بهترین باشند، یعنی ۱۲ مهارتی که شما را تبدیل به یک میلیونر می کند و باید آنها را فرابگیرید:

ارتباطات

میلیونرها، سالانه هزاران پیام به افراد مختلف می فرستند. هر یک از این پیام ها سازنده برند آنها است. آنها همچنین در زمینه تماس های تلفنی و ملاقات های رودر رو تخصص دارند. هرچه قدر تاثیرگذارتر در به اشتراک گذاری پیام خود با جهان رفتار کنید، افراد بیشتری را به خود و کسب و کار خود جذب خواهید کرد. سطح ارتباطات شما سطح ثروت شما را تعیین می کند.

فروش

در این جهان، شما یا می فروشید و یا می خرید و باید به هرحال یکی از این دوجایگاه را انتخاب کنید. اگر تلاش کنید تا به درک حرفه سطح بالای فروش بپردازید، حتما یک میلیونر خواهید شد. آن دسته از افرادی که می دانند که چگونه بفروشند، به طور فوق العاده سطح زندگی خود را بالا خواهند برد.

بازاریابی و برندسازی

سابقه شما، بهترین تبلیغ برای شما است. سطح کسب و کار خود را با بازاریابی و برندسازی برای آن، افزایش دهید. به واضح ترین روش ممکن به جهان بگویید که چه کار می کنید. این کار شما را در بازار شناخته شده می کند و کسب و کار شما را وسعت می دهد. هر میلیونری باید یک برند خوب داشته باشد.

هوش عاطفی

اگر شما بتوانید به خود اهمیت بدهید، به هزاران نفر دیگر هم می توانید اهمیت دهید. شناخت طبیعت انسان ها، کلید موفقیت است. میلیونرها، انگیزه را درک می کنند، زبان بدن را، لحن صدا را، سلیقه را، سیاست و همدردی و هر آنچه که به هوش عاطفی مربوط می شود را می فهمند. بسیاری از این مهارت ها را، به سادگی با توجه کردن به افراد پیرامونتان می توانید فرا بگیرید. این گفته تئودور روزولت را به خاطر بسپارید: مردم به آنچه که شما می دانید اهمیت نمی دهند، مگر اینکه بدانند شما چه قدر اهمیت می دهید.

محصولات و نوآوری در ارائه خدمات

هر میلیونری باید خلاقیتی را در محصول و سرویسی که ارائه می کند، به نمایش بگذارد. برای مثال بنیانگذار مک دونالد، همبرگر را ابداع نکرد، اما با برتری و پیشقدم بودن در ارائه ارزش های اصلی محصولاتش صنعت فست فود را منقلب کرد. ابتکار و نوآوری به طور خارق العاده ای شما را ثروتمند می سازد، حتی اگر یک محصول را با کمترین برتری نسبت به رقیبان به مشتری ارائه کنید.

ادامه در پست بعد...

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/252282