ادامه پست قبل....

سازماندهی

هر میلیونری برای خود یک تیم کاری دارد. آنها سازماندهی شده و به اندازه کافی انعطاف پذیر می باشند تا با تغییرات محیطی خود را وقف دهند. تقریبا هر تصمیم کسب و کاری که می گیرید از میز کاری شما می آید. اگر شما منظم باشید و بتوانید در سریع ترین راه و زمان ممکن، اطلاعات را مکان یابی کنید، پس شما مهارت کافی برای میلیونرشدن را کسب کرده اید.

تعیین هدف و برنامه ریزی

کار خود را برنامه ریزی کنید و برنامه کاری خود را اجرا کنید. این شعار تمامی میلیونرها می باشد. هیچ کس بدون داشتن یک برنامه مناسب کاری به موفقیت نخواهد رسید. شما باید قبل از شروع هر کاری اهداف خود را روزانه تعیین کنید و سال و ماه و هفته و روز خود را برنامه ریزی کنید. در نظر داشته باشید که برنامه ریزی مناسب از عملکرد ضعیف جلوگیری می کند و فرصت ها تنها به سراغ کسانی می آیند که کاملا آماده هستند. 

مدیریت مالی

شما می توانید از عهده مدیریت یک حجم وسیعی از پول بربیایید، در صورتی که به کوچکترین حجم پولی اهمیت دهید. میلیونرها تراز بانکی خود را در همه مواقع کنترل می کنند و از آن مطلع هستند. از درآمد و تمامی هزینه های خود آگاه هستند. آنها سطح مالی خود را درک می کنند و با این کار به ثروت می رسند.

نوع دوستی

میلیونرها می دانند که راز زندگی خوب، بخشیدن است. بسیاری از آنها بی حساب می بخشند. شما می توانید ثروتمند شوید، آن هم با ثروتمند کردن دیگران. به هرحال زمانی که وقت کمک کردن می رسد، مانند بسیاری از انسان ها عقب نشینی نمی کنند و از دیگران سبقت می گیرند. آنها می دانند که مقصد واقعی این پول کجا است.  

شبکه سازی

ایجاد ارتباطات یک عامل مفید کسب و کاری است. شما باید یک منبع قابل اطمینان باشید و منابع مطمئن را هم جذب کنید. تنها از طریق یک پیام و یا یک تماس تلفنی، به ایجاد ارتباط بپردازید. تنها راه برای انجام کارهای بزرگ، استخدام کسانی است که می دانند شما چه کارهایی را می توانید انجام دهید و چه کارهایی را نه. افرادی که شما به دنبال آنها هستید، به دنبال شما هستند.

رهبریت

هر میلیونر یک رهبر است. آنها می دانند که باید رهبران بزرگ را دنبال کنند تا یکی از آنها شوند. آنها می دانند که در شرایط سخت باید قبول مسئولیت بکنند و چگونه از عهده این شرایط بربیایند. وقتی زمان امتحان فرا می رسد، آنها با پیروزی آن را پشت سر می گذارند و به دیگران نشان می دهند که قابل اطمینان هستند. یکی از علامات یک انسان رهبر الهام بخشی است.

مدیریت زمان

اولویت بندی به امری گفته می وشد که شما مهمترین کارهایی را که باید انجام شوند را در مرتبه اول قرار دهید. یک میلیونر در هر ثانیه و دقیقه و ساعت می داند که باید چه کار کند. مدیریت زمان، مدیریت انرژی شما است، پس به دنبال راه هایی باشید که به ذهن و بدن شما کمک کنند که بیشترین توجه و تمرکز را برای کارهای مهم فراهم سازند.

اگر واقعا می خواهید یک میلیونر شوید، پس این مهارت ها را بیاموزید و قوه ذهنی خود را برای رسیدن به ثروتی که انتظارش را می برید، تقویت کنید. و بدانید که مسیر رسیدن به ثروت بسیار مهم تر از خود ثروت به عنوان یک هدف است.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/252282