باز هم خلاقیت حرف اول را می‌زند. چه در اینجا و چه در زندگی روزمره.

اگر در ذهن خود، ایده فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت تکنولوژی دارید، این فرصت استثنایی را در  ThinkGeek از دست ندهید.

قسمت تازه تاسیس شده این کمپانی در سایت خود، “کارگاه ایده”؛ شما را هیجان زده خواهد کرد. ThinkGeek اعلام کرده است که پروژه جدیدی را شروع می‌کند که هدف آن، اجازه دادن به عقل کل‌های فناوری برای ثبت ایده‌های خود برای یک محصول، با امکان به تولید انبوه رساندن و کسب درآمد از آن است. این فرصت مناسبی برای افراد است تا ایده‌های جالب خود را به بازار عرضه کنند.

روش کار به این صورت است:

  1. ابتدا شما ایده خود را با متن نوشته شده و تصویر (چه واقعی، مجازی و رندر شده یا شکل طراحی مهندسی) در سایت ثبت می‌کنید.
  2. ThinkGeek ایده شما را مورد بررسی قرار داده و مطمئن می‌شود که از مراحل قانونی با موفقیت می‌گذرد. سپس بعد از طی حداکثر 60 روز به شما جواب می‌دهد.
  3. اگر ایده شما ارزشمند و قابل تولید باشد، شما حقوق‌تان را دریافت می‌کنید. به همین راحتی!

اما بد نیست کمی راجع به مرحله 3 که اصلی‌ترین قسمت ماجراست توضیح دهیم.

در صورت تایید ایده، ابتدا ThinkGeek به شما 1000 دلار می‌پردازد. (می‌دونم کمه. ولی خب گر صبر کنی …). سپس همین طور شما 10% از سود تولید محصول‌تان را تا زمانیکه تولید می‌شود دریافت خواهید کرد تا وقتیکه این سود به 1 میلیون دلار برسد. (می خوای باقیش رو نخون. سود به 1 میلیون دلار برسه چه نیازی به بقیه است؟؟) آن وقت از سود محصول فقط 5% عاید شما می‌شود. این سود هر سه ماه یک‌بار به شما پرداخت می‌شود.

در کنار این امکان شما می‌توانید هر مقدار از محصول‌تان را که می‌خواهید با قیمت مناسبی بخرید و بدون پرداخت پورسانت یا … به سایت اصلی، محصول را در وب‌سایت شخصی یا خرده فروشی سر کوچه بفروشید.

برخلاف دیگر وب‌سایت‌ها، هیچ نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام یا توسعه برای ثبت ایده خود ندارید. نتیجه می‌گیریم تنها کاری که شما (و البته من) باید انجام بدهید، ثبت یک ایده جالب و شایسته است تا کسب درآمد کنید.

ذکر دو نکته در این باره ضروری است. 1- ما هیچ گونه مسوولیتی در مورد صحت شرایط گفته شده در ThinkGeek نداریم. 2- ThinkGeek  از کشور ایران نیز برای ارائه خدمات پشتیبانی می‌کند.


منبع :

http://itresan.com/5366/%D9%85%DA%98%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2.html