شرکت Rent the Runway به زنان کمک می کند تا تبدیل به یک کارآفرین موفق شوند. این شرکت طراحی مد آنلاین به تازگی با همکاری سرویس مالی UBS Americas بنیادی را راه اندازی و برنامه ای رقابتی را برای پشتیبانی و تشویق زنان کارآفرین ارائه کرده است.

این پروژه، Project Entrepreneur نام دارد و با زنان کارآفرین دارای ایده های کاری نو و حتی ایده های خام و آزمایشی، سروکار دارد. این زنان کارآفرین می توانند به عنوان متقاضی به سایت projectentrepreneur.org مراجعه و ایده های خود را به اشتراک بگذارند و در ورک شاپی در ماه آوریل در نیویورک شرکت کنند. به سه ایده برتر جوایزی از جمله جایزه نقدی به ارزش 10 هزار دلار اهدا خواهد شد.

به گفته بنیانگذار این شرکت Jennifer Hyman، زنان کارآفرین علاقه مند بیشماری، مشاغل بسیاری را راه اندازی کرده اند ولی تنها 4 درصد آنها درآمدی برابر با 500هزار دلار در سال دارند. این برنامه کارآفرینی، به زنان کارآفرین با ایده های نو کمک می کند تا شرکت های سوددهنده اقتصادی را با در اختیار داشتن تجربه و آموزش، راه اندازی کنند.

علاوه بر برنامه رقابتی و سرعت دهنده به زنان کارآفرین، این پروژه منابعی سودمند و رایگان را در شهرهایی چون نیویورک و واشینگتون، در اختیار کارآفرینان زن قرار می دهد.

Rent the Runway توسط دو زن کارآفرین، Jennifer Hyman و Jennifer Fleiss در سال 2009 بنیانگذاری شد. این شرکت 5 میلیون عضو، 375 کارمند و فعالیت اقتصادی به ارزش 100 میلیون دلار دارد.


منبع: http://www.entrepreneur.com/article/251130