پرسش چند سوال کلیدی در مورد دلایل موفقیت لسلی مالارت:

چه چیزی باعث پایداری Dubai Confidential، در رقابت محلی و منطقه ای اش شده است؟

دستیابی ما در زمینه رسانه اجتماعی فوق العاده بوده است، چرا که فیسبوک داستان موفقیت ما را به عنوان یکی از سه داستان برتر کسب و کاری در امارات بیان کرده است. همچنین یک مورد مطالعاتی در مورد ما در سال ۲۰۱۵ در فیسبوک منتشر شد و ما یک رابطه دارای اعتماد دوطرفه با خوانندگان خود داریم و متوسط خوانندگان خبرنامه های ما، آماری بالاتر از متوسط خوانندگان این رسانه در این صنعت دارد و تنها ۹۰ درصد ترافیک ما را اماراتی ها تشکیل می دهند. 

بزرگترین درسی که از تلاشت گرفتی چه بود؟ چگونه آن را یاد گرفتی؟

ما در یک بازاری هستیم که به سرعت در حال تغییر است، و هیچگونه قدرتی برای گیرانداختن آن نداریم، پس باید تا می توانیم انعطاف پذیر باشیم، و کسب و کارمان را با بازار و خواستگاهش وفق بدهیم. این به شما کمک می کند، زمانی که یک شرکت کوچک هستید، چرا که باید تصمیمات سریع بگیرید. ما همه چیز را آزمایش می کنیم و اگر در حد انتظار کار نکنیم،‌ قانع نمی شویم. ما سریع عمل می کنیم.

چه تغییرات و تمایلات جالبی را در صنعتتان مشاهده کرده اید؟

اهمیت شبکه اجتماعی، همیشه بالا بوده است، اما در حال حاضر به یک عنصر ثابت و اصلی تبدیل شده است. همچنین بیشتر کاربران ما در امارات از موبایل های خود به طور منحصر برای وبگردی استفاده می کنند، پس سازگاری وب سایتمان با دستگاه های موبایل از اولویت های ما بوده است.

منبع انگیزه بخش شخصی ات چه چیزی است؟

رسیدن به هدفی که در ابتدای راه اندازی وب سایت، قصد دستیابی به آن را داشته ایم. از آن موقع تا الان مثل یک سفر شگفت انگیز برایم بوده است. دیدن اینکه چگونه آغاز کردیم و جایی که الان هستیم و انگیزه های خود را تقویت می کنیم.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/249621