یک میلیونر خودساخته شدن کار آسانی نیست. هنوز که هنوزه افرادی که این گام بزرگ را در گذشته برداشته اند نیاز به طی مراحلی و رعایت مجموعه ای از قوانین دارند تا به آنها کمک کنند تا به یک حرفه ای خودساخته تبدیل شوند، اهمیتی ندارد که چه صنعت و یا کاری را راه اندازی کرده اند. اگر شما می خواهید بر یک زندگی میلیونری خودساخته تمرکز کنید باید از این قانون ها پیروی کنید.


عقل و جسمتان را سالم نگه دارید

ورزش عقلی و جسمی نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کند و یک گام شما را به زندگی ایده آل نزدیک می کند، پس ورزش کنید، تغذیه سالم و خواب کافی داشته باشید.

با افراد موفق رفت و آمد داشته باشید

اینکه اطراف شما را افراد نادرستی پر کرده باشند می تواند یک امتیاز منفی برای شما باشد. مطمئن شوید که اشخاصی که اطراف شما هستند با شما اهداف و نگاه مشترکی داشته باشند، با انگیزه باشند و مثل شما بخواهند که به یک موفقیت مالی برسند. رفت و آمد با این افراد می تواند به شما انگیزه ببخشد و کمک کند تا بر اهداف خود تمرکز کنید. پس از افرادی که در رابطه با کار کردن بی تفاوت هستند دوری کنید. افرادی که دائما در حال خوش گذرانی هستند به درد موفقیت شما نمی خورند.

از کمترین فرصت هم برای خوشبخت بودن استفاده کنید و به افرادی که دوستشان دارید اهمیت بدهید

ما در مورد اهمیت دادن به عقل و بدن شما صحبت کردیم، ولی اهمیت دادن به روح نیز موضوع مهمی است. هیچوقت نسبت به جهان اطراف خود بی اهمیت نباشید و به کسانی که به کمک شما نیاز دارند کمک کنید. به کسانی که دوستشان دارید اهمیت بدهید و این راه یکی از راه های لذت بردن از موفقیت مالی تان است.

صادق باشید

دروغگو و فریبکار بودن شما را از آنچه که در فکرتان است دور می کند. شما باید همیشه با مردم صادق باشید. این یک تمرین مهم است که به شما کمک می کند تا به یک موفقیت طولانی مدت حرفه ای دست یابید.

برای موفق شدن به برنامه های بلند مدت فکر کنید و نه کوتاه مدت

بسیاری از مردم تنها بر موفقیت های کوتاه مدت تمرکز می کنند و اهدافی شبیه به این دارند که مثلا می خواهند به یک مقدار مشخصی پول در سال آینده برسند. اما این کار اشتباه است، شما باید برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی کنید و تصویری بزرگ از آنچه در زندگی می خواهید داشته باشید. برخی از اهداف هستن که به شما انگیزه می دهند و کمک می کنند تا شما واقعا به یک شخص خود ساخته و موفق تبدیل شوید.

زمانی که چالش میلیونر شدن به سراغ شما آمد این قانون ها به شما بسیار کمک خواهند کرد.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/250730