موفق بودن آنقدرها سخت نیست ولی این سخت است که شما به طور فوق العاده ای موفق باشید . همه ما امیدواریم که به صورت استثنایی ای موفق بشویم (چیزی متفاوت از دیگران) متاسفانه هیچ راه جادویی و هیچ نسخه واحدی برای این کار وجود ندارد . اما یک سری فاکتور مشترک وجود دارد که همه انسان های موفق با هم به اشتراک می گذراند .به خصوص کسانی که به طور خاصی در زندگی دیگران تاثیرگذار بوده اند . به موارد زیر نگاه کنید و ببینید که چند مورد از آنها با شما مطابقت می کند :

ساعت کاری حداکثر 40 ساعت در هفته

مطالعات نشان می دهند که بیش از 40 ساعت کار در هفته ، بازده کاری را پایین می آورد . انسان موفق هوشمندانه تر کار می کند و از آن طرف هم از پس کار خود بر می آید . همیشه انسانهایی باهوش تر از ما وجود دارند ولی یک انسان موفق همیشه به دنبال سبقت گرفتن از دیگران است . آنها هوشمندانه و سخت کار می کنند . و این راز واقعی موفقیت آنها است .

نگاه کردن به پول به عنوان یک مسئولیت و نه یک پاداش

خیلی ازقصه هایی که در مورد کارآفرینان موفق است ، داستان دارایی های آنها از جمله ، ماشین ها و کلکسیون ها و خرجهایی که می کنند است . خیلی از انسان های مو فق به پول به چشم یک پاداش نگاه نمی کنند ، آنها پول را به عنوان وسیله ای برای گسترش کار خود می بینند ، به عنوان پاداش و پیشرفت کارکنان خود می بینند . آنها نه تنها زندگی خود را بهتر می کنند بلکه به زندگی دیگران هم می پردازند .  

 خود را متفاوت از دیگران ندیدن

اگرچه که انسانها ی مو فق ، موفقیت خود را بر پایه جاه طلبی و پشتکار و تلاش خود می دانند اما اهمیت کارکنان خوب خود را نیز نادیده نمی گیرند . آنها خود را خاص نمی بینند و از این ترسی ندارند که سوال بپرسند و نصیحت بشنوند و از دیگران تشکرکنند .

گذرا بودن موفقیت و ماندگاری شان و احترام

همراهی کردن کارکنان با حقوق بالا ، سود بیشتر و فرصت های شغلی بهتر خیلی مهم است . اما هیچ پرداختی برای آسیب های وارده به غرور و شخصیت و ارزش انسانی ، وجود ندارد . مهم ترین چیزی که یک انسان موفق دارا می باشد ، این است که از جانب کارکنان و مشتریان و فروشندگان محترم شمرده شود .

منبع :

http://www.businessinsider.com/signs-youre-going-to-be-successful-2015-5