چرا افراد پولدار پولدار تر می شوند ؟ بیشتر اوقات ، به دلیل شانس نیست ، به خاطر خانواده پولدار آنها نیست ، به خاطر این نیست که آنها در یک قرعه کشی برنده شده اند . افراد پولدار به سادگی کارها را به روشی متفاوت انجام می دهند . شاید عادلانه به نظر نرسد ، ولی واقعیت این است که اختلاف طبقاتی وجود دارد . براساس مطالعات ، کارشناسان اجتماعی ، 5 دلیل اصلی را برای به وجود آمدن این فاصله نام برده اند .

آنها خطر می کنند

افراد پولدار چیزهای مختلف بسیاری را امتحان می کنند ، با اینکه می دانند که ممکن است شکست بخورند . آنها خطر می کنند چون می دانند که این شکست بخشی از روند رسیدن به موفقیت است . به عبارت دیگر وقتی یک ایده رد می شود ، اینگونه افراد تشویق می شوند که به دنبال این بروند که چه روشی بهتر است ، درست برعکس مردم عادی که به راحتی شکست را می پذیرند و به آن نزدیک هم نمی شوند .

آنها بر روی خود سرمایه گذاری می کنند

افراد پولدار به پول به چشم یک چیزی که فقط باید آن را خرج کرد نگاه نمی کنند ، آنها آن را سرمایه گذاری می کنند . در حالی که مردم عادی هر ریال پول خود را که به دست می آورند خرج می کنند ، این افراد می دانند که با سرمایه گذاری بر توانایی های خود می توانند در زندگی سود بیشتری نسبت به حتی سرمایه گذاری در بورس و یا یک مشارکت اقتصادی ،  بکنند . آنها سرمایه گذاری برای آموزش و یادگیری و بهبود توانایی های خود را بهترین سرمایه گذاری می دانند .

با رقیبان خود معاشرت می کنند

زمانی که گرمتان می شود ، بدن شما طی مکانیزمی دمای خود را پایین می آورد و برعکس . با این مثال می توان به این نتیجه رسید که بدن انسان دائما در حال تطبیق دادن خود با محیط اطراف است . یک فرد پولدار درست مثل این مکانیزم عمل می کند و این یک قدرت بزرگ است . یک فرد می خواهد پولدار باشد پس باید با اشخاص پولدار نشست و برخواست کند . اگر در یک اتاق 4 فرد ورشکسته حضور داشته باشند ، نفر پنجم شما خواهید بود . افراد پولدار این را درک کرده اند که با معاشرت با افراد پولدارتر از خود می توانند به سادگی پولدار تر شوند . بشر تمام عادت ها و رفتار های محیط اطراف خود را می گیرد و یک فرد پولدار می داند که چگونه با حضور در این محیط پیشرفت کند .

آنها سحرخیز هستند

درست در زمانی که بسیاری از مردم در حال خاموش کردن هشدار ساعت خود برای بارها و بارها هستند ، افراد پولدار خیلی وقت است که روز خود را آغاز کرده اند . بسیاری از این افراد به صورت روزانه یک سری مراسم به خصوص دارند . این گونه مراسمات می تواند شامل ورزش ، مرور اهداف و صبحانه باشد و هرچیز دیگری که به آنها کمک می کند تا روز خود را خوب آغاز کنند . آنها با قدرت روز را آغاز می کنند ، تلاش می کنند تا قبل از ظهر چیزهای بیشتری به دست بیاورند ، در حالی که مردم عادی این تلاش را در طی یک هفته می کنند . برای کسانی که مایلند هر صبح را به درستی آغاز کنند دو کتاب پیشنهاد شده است:

  • The Miracle Morning by Hal Elrod
  • The 10X Rule Daily Planner by Grant Cardone

آنها به طور مداوم اهداف خود را بازبینی می کنند

و در آخر اینکه ، افراد پولدار به طور مشخصی اهداف خود را تعیین می کنند و به طور مداوم آنها را بازبینی می کنند ، تغییراتی را در آنها به وجود می آورند و استراتژی های رسیدن به این اهداف را بهبود می بخشند . این کار به بهبود سرعت این افراد برای نشان دادن عکس العمل به تغییرات در این دنیای پرسرعت امروزی بسیار کمک می کند . در حالی که بیشتر مردم به آینده خود نمی اندیشند، این افراد دائما در حال یادآوری اینکه به کجا می خواهند برسند ، هستند . درست مثل یک سفر می باشد ، که یک فرد پولدار نقشه راه را در داشبورد خود دارد و سریع تر می تواند مسیر یابی کند و به راحتی مسیر خود را بپیماید .

این 5 واقعیت به صورت یک چرخه می باشد که به این افراد کمک می کند که پولدارتر شوند . پس شما هم شروع کنید و به این 5 واقعیت جامه عمل بپوشانید .

منبع :

www.entrepreneur.com/article/250412