سرعت ظهور نوآوری در تکنولوژی نسبت به گذشته افزایش یافته است

زمانی بود که موجودیت روبات ها تنها یک تخیل بود. امروز روبات ها و حداقل برنامه های نرم افزاری پیشرفته، در حال انجام کارهایی هستند که در گذشته از طریق افراد فوق حرفه ای و آموزش دیده انجام می شد.

دانش و تجربه یک مزیت بزرگ است

به زودی ۴ نسل در کنار هم کار می کنند، به این معنا که ممکن است که نردبان شغلی شما به طور دائم توسط یک شخص جوان تر از شما اشغال شود، یعنی ممکن است که این شخص در جایگاه رئیس شما قرار بگیرد. اما بار ارزشمند تجربی شما نباید تلف شود، از این طریق که شما انتخاب کنید که کسب و کار خود را راه اندازی کنید. طی یک مطالعه نشان داده شد که بیشتر سرمایه گذاران موفق یک استارتاپ، تا زمانی که سنشان به ۴۰ سال و یا بیشتر نرسیده بود آن را راه اندازی نکرده بودند، می بینید؟ این بار تجربه چه قدر سودمند است؟ و اهمیتی ندارد که در چه زمانی ومکانی به کار بیاید؟

شروع یک کسب و کار آسان ترین بخش است

امروز از هر زمانی که فکر کنید، راه اندازی یک کسب و کار راحت تر است، آن هم به دلیل در دسترس بودن تکنولوژی که بیشتر از هرزمانی است. یعنی مثل گذشته نیازی به راه اندازی یک کسب و کار با آن همه دردسر و مقدمه چینی های گران قیمت نیست. شما همین الان می توانید به راحتی از طریق تکنولوژی آنلاین یک کسب و کار موفق را راه اندازی کنید، تنها با داشتن یک ایده خوب و کمی هم بودجه که صرف تجهیزات و نرم افزارهای فناوری اطلاعات بکنید. ریسک های مالی کمتر در راه اندازی یک استارتاپ به معنای ریسک کلی کمتر است، پس باید آسان تر باشد که دیگران را قانع کنیم که تبدیل شدن به یک کارآفرین در سنین بالا، آنچنان هم دور از فکر و دیوانگی نیست. اما باید بدانید که بهترین زمان برای این کار زمانی است که شما هنوز یک شغل دارید.

به دست آوردن سرمایه ممکن است

اگر شما به سرمایه گذاری نیاز دارید و در یک روند پیشرفت مالی هستید، پس می توان گفت که تقریبا در جایگاهی هستید که بتوانید به سراغ یک سرمایه گذار بروید. اما فقط به این نیاز دارید که به گونه ای صحبت کنید که یک سرمایه گذار را راضی کنید تا به ایده شما اطمینان کند و به شما کمک کند.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/238982