تعطیلات تابستان برای همه ی دانش آموز  وجود دارد. تعطیلاتی که همه ی ما با آن خاطره ها داریم . حتما " براتون پیش اومده که دوست داشتید به دوران کودکی و مدرسه رفتن ها فکر کنید .آیا می دونستید درس هایی از دوران مدرسه تان وجود دارد که به رشد و پیشرفت کسب وکارتان کمک می کند.درس هایی که برای هر کارآفرینی مرور و یادآوری ها یک الزام هست.اگر دوست دارید این درس ها رو با هم مرور کنیم پس توصیه می کنم این مقاله را حتما بخونید.

مشقت را بنویس

هیچ کسب وکار از ابتدا موفق نبوده و یا موفقیتش تضمین شده نیست ولی کلیدی که می توانید شانس تان را در موفقیت بیشتر کند انجام "مشق شب" است. این برای یک کارآفرین به این معنی است که تحقیقات کاملی برای متمایز شدن در صحنه ی رقابت ، گزینه های مالی و بازار هدف و همچنین یک مشخص کردن طرح کسب وکار با جزییات کامل قبل از راه اندازی کسب وکار واقعیتان انجام دهید.این طور  شما می توانید قبل از راه اندازی کسب وکارتان همه چیزو یکبار  تمرین کرده باشید.

ارایه خدمات اضافی به مشتریان

ارایه خدمات خاص و استثنایی برای مشتریان می تواند تفاوتی را در کسب وکار تکراری شما ایجاد کند.اگر بتوانید به دغدغه ها و مشکلات مشتریان رسیدگی کنید مشتریان از شما تشکر خواهند کرد و همچنین اگر درخواستی از شما دارند که فلان خدمات هم ارایه بدید و شما بتوانید تمام نیازهای آن ها را رفع کنید مشتریان تصور خوبی از شما و کسب وکارتان خواهند داشت و دفعات دیگر به خاطر خدمات عالی و پشتیبانی خوب شما دوباره برای خرید به شما رجوع خواهند کرد و این یعنی مشتری به خاطر اعتماد به شما خرید خواهد کرد و این برای شما سودی به همراه خواهد داشت.

معلم بهترین دانسته ها را دارد.

آموزش برای کارآفرینان بسیار مهم است به خصوص زمانی که برای اولین کسب وکارشان را راه اندازی می کنند.یک مربی علاوه بر آموزش کسب وکار می تواند شما را با صنعت ارتباط دهد و همچنین می تواند کمک کند تا بینش درستی از اهداف کسب وکار در حال حاضر و آینده بپردازید.

 حتی اگر تمام نصیحت های مشاور را قبول ندارید شما باید از او به خاطر وقتی که برایتان گذاشته و انرژی که صرف کار شما کرده و مواردی که به شما آموخته احترام بگذارید.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4990-back-to-school-lessons.html

برداشت   آزاد خودم از این موضوع.