امروزه داشتن کسب وکار موفق آرزوی هر کسی است .در اینجا قصد داریم کسب وکارهای انلاین را برای شما معرفی کنیم .امروزه کسب وکارهای دیجیتال می تواند هزاران دلار در هزینه صرف جویی کند و مشتریان شما در کار آنلاین به یک منطقه یا محله محدود نمی شود وشما به یک پایگاه وسیعی از مشتریان در ارتباط هستید.

آماده هستید که کسب وکاری را در امسال آغاز کنید پس به شما توصیه می کنم در این مقاله با ما همراه باشید.

مشاور بهینه سازی سایت ها

آیا  درباره ی سئو  و الگوریتم های جستجوی موتورهای جستجو گر مانند گوگل و یاهو چیزی به گوشتان خورده است ؟ بسیاری از شرکت های کوچک نمی دانند تا چه اندازه یک جستجوی کوچک مبتنی بر سئو می تواند به پیشرفت و توسعه ی کسب و کارشان کمک کند .

شما می توانید  در کسب و کار آنلاین خود به شرکت هایی که نیاز به افراد ی خبره در سئو سایت دارند کمک کنید. و وبسایت را بر اساس الگوریتم های سئو آپدیت کنید شما با تجزیه و تحلیل دقیق محتوای یک سایت و  استفاده از  کلمات کلیدی می توانید ترافیک بیشتری برای سایت های مورد نظر درست کنید و از این راه درآمد مناسبی هم کسب کنید .

 

مشاور کسب و کار دیگران باشید.

اگر دانش و تجربه ی زیادی در مورد مشاغل و کسب و کار آنلاین دارید پس دست به کار شوید .شما می توانید از  مهارتهایتان استفاده کنید و به دیگران یاکارآفرینان به مشاوره دهید.همچنین می توانید مقالاتی در مورد کسب و کار بنویسید  برای نشان دادن مهارت خود به دیگران استفاده کنید.

خرده فروشی آنلاین

فروشگاه آنلاین اجازه می دهد تا شما با تمام مشتریان سراسر جهان در ارتباط باشید.با هزینه کم فروشگاه شما می تواند بهترین و معروفترین شود و به درآمدی عالی هم دست پیدا کنداستفاده از یک سرویس میزبانی وب یا سبد خرید یکپارچه و یا نرم افزار تجارت الکترونیک ،  می توانید کسب و کار خود اجرا کنید. به معنای آن است که شما به موجودی زیادی هم نیاز ندارید و می توانید با موجودی کم یک فروشگاه واقعی در خانه داشته باشید. و از فروشگاهتان کسب درآمد کنید.

مشاور  شبکه های اجتماعی

بسیاری از شرکت های بزرگ یا آژانس های کاری به دنبال افرادی هستند که تمام وقت مدیریت شبکه های اجتماعی شان مانند فیسبوک ،توئیتر و اینستاگرامشان را برعهده بگیرند . کارآفرینان به علت کمبود وقت نمی توانند استراتژی درستی برای کسب وکار تعیین کنند.شما می توانید با مطالعه در زمینه ی شبکه های اجتماعی پربازدید به علت موفقیت آن ها را جویا شوید و به دیگران در موفقیت در شبکه های اجتماعی کمک کنید.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4572-online-business-ideas.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.