طراح وب

آیا تا به حال شده از طرح و قالب یک سایت خوشتان بیایید می کند، آیا تا به حال شده به این فکر کنید که می توانید طراحی بهتر از افراد دیگر داشته باشید. اگر جواب شما مثبت است می توانید با کدنویسی HTML و همچنین وردپرس طراحی بسیار عالی داشته باشید. بعد از اینکه زمانی را صرف یادگیری خودتان کردید می توانید با گرفتن پروژه های مختلف طراحی سایت کسب درآمد کنید.


رزومه نویسی

بسیاری از افراد با وجود داشتن مدرک تحصیلی بالا در نوشتن روزمه ی خود ناتوانند این روزها بسیاری از سایت ها برای آپدیت LinkedIn خود به یک فرد متخصص نیاز دارند شما می توانید با آپدیت لینکدین افراد و شناخت درست فرصتهای به وجود آمده از آن این کار را به خوبی انجام دهید .بعضی از سایت های استخدامی در قبال رزومه نویسی برای شما هزینه ای دریافت می کنند خودتان حساب کنید اگر بخواهند این کار را برای  چندین نفر در روز انجام دهند چقدر می شود.

مترجم آزاد و حرفه ای

شما ممکن است به فریلنسر به عنوان کسب وکار فکر نکنید.اما بیشتر شرکت ها بخشی از کارمندان را به صورت پاره وقت استخدام می کند که مهارت برای انجام کار دارند.ساختن زندگی که از کار آزاد ایجاد بشود تصورش سخت نیست.بسته به مهارت خود می توانید برای شرکت های متعدد در زمینه های مختلف کار کنید. سعی کنید سرعت تحویل پروژه های محول شده به شما را بیشتر کنید تا بتوانید رضایت کارفرمایان را جلب کنید.

بازاریابی

بسیاری از شرکت ها و بسیاری از کسب و کارهای مایل به اشتراک گذاشتن بخشی از سود خود را با افراد ی که محصولات خود را به عموم مردم تبلیغ می کنند هستند. در واقع شما با بازاریابی محصولات هر کسب وکاری می توانید به در آمدی برسید.

مربی سلامت و تغذیه

با توجه به مراکز کنترل بیماری، نزدیک به 70 درصد از جمعیت بزرگسال اضافه وزن یا چاقی دچار هستند، و بسیاری از افراد هستند که لاغر اند و می خواهند وزنشان افزایش یابد ولی نمی دانند از کجا شروع کننداگر کارشناس تعذیه هستید می توانید با مشاوره های تغذیه ای به افراد کمک کنید همچنین با فروش برنامه های تغذیه و ورزشی اش می توانید به افراد کمک کنید .در واقع هم مشکلات دیگران را حل نمودید و هم به درآمدی دست یافتید.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4572-online-business-ideas.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.