نویسنده کتاب شدن

اگر درباره ی موضوع خاصی دانشی دارید می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.خوانندگان یک جزء اصلی در بسیاری از خانواده ها هستند.با بازاریابی مناسب کتاب شما می تواند به عموم معرفی شود و هم فروش بیشتری خواهد کرد و هم به شهرت خواهید رسید. کتاب شما می تواند در زمینه ای باشد که درآن تخصص دارید مثل آشپزی ،املاک و یا مشاوره های نرم افزار بین المللی...

پشتیبانی فنی از راه دور

اگر شما تجربه ی کافی از سخت افزار و نرم افزار رایانه دارید می توانید پشتیبانی چند تا سایت را قبول کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

فروشگاه کالاهای مجازی

با گسترش روز افزون اطلاعات و فراهم شدن و دسترسی به اینترنت این امکان فراهم شده است که به کسب وکارهایی آنلاین بپردازید . در واقع شما می توانید فروشگاهی مثل فروشگاه واقعی ولی به صورت مجازی داشته باشید.

برای اینکار می توانید یک هاست و دامنه خریداری کنید و کار خود را آغاز کنید.فقط همیشه قبل از شروع کسب وکار طرح و استراتژی کارتان را هم برای خودتان مشخص کنید این کار به پیشبرد سریع اهداف شما کمک خواهد کرد.

فروشنده ی صنایع دست ساز

شما می توانید با هزینه ی کم کسب وکارتان را راه اندازی کنید می توانید مواد لازم برای کار را به صورت عمده خریداری کنید و از اطرافیان سفارش بگیرید . با پیشرفت در کارتان می توانید به یک شغل تمام وقت هم نگاه کنید .و به درآمد ایده ال و کار متناسب با علاقه تان دست یابید.

برگزاری دوره های آموزش آنلاین

هر کاری را که تصور می کنید می توانید به صورت مجازی به دیگران آموزش دهید از آموزش های مجازی کلاس های درسی مثل ریاضی ،فیزیک تصور کنید تا کلاس های مجازی هنری ، آشپزی ، خیاطی و.....در واقع شما تخصص خود را به دیگران هم آموزش می دهید و در قبال این کار هزینه ای هم دریافت می کنید.

توسعه نرم افزار

می توانید برنامه یا اپلیکیشنی بنویسید و نسخه رایگان در اختیار عموم قرار دهید وقتی خوب شناخته شدید و مشتریان و کاربران از برنامه ی شما استقبال کردند نسخه های بعدی را پولی کنید. یعنی مشتریان برای دریافت نرم افزار شما باید پول بپردازند.. خیلی از افراد هستند که حاضرن شما را به عنوان همکار برای توسعه نرم افزار ی که کار می کنند استفاده کنند .

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4572-online-business-ideas.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.